Gå til innhold

Gates med ny Xbox 360? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Dumt spm men er det ikke mulig å lage to "versjoner" av et spill. Et som kommer ut på HD DVD og et som kommer ut (i flere dvder) på DVD? Blir kanskje dyrt og tungvint :p

Lenke til kommentar
Dumt spm men er det ikke mulig å lage to "versjoner" av et spill. Et som kommer ut på HD DVD og et som kommer ut (i flere dvder) på DVD? Blir kanskje dyrt og tungvint :p

 

Det hadde nå blitt enormt tungvindt. Dra til butikk til butikk for å finne den rette versjonen av det samme spillet til den samme plattformen( du ser poenget mitt?). Om så, måtte de ha laget et cover med begge versjoner inni, men da hadde det gått ann å få en kamereat med den andre versjonen til å spleise, og dermed få to til prisen av et.

Så jeg tror ikke Microsoft velger å selge spill på HD-DVD, det ville vært å skyte seg i foten. De har neppe råd til det i denne 7. genrasjons konsoll krigen (det er syvende sant?).

 

Ha en fin dag!

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Eneste forskjellen fra Elitè er HD-DVD og wifi. Om de klarer å få den stillere er det bra. Forøvrig forstå jeg ikke hvordan den kan bråke så mye når den viser dvd. Vanlige dvd-spillere er jo lydløse. Det som bråker mest er jo spill-dvd som spinner med en sinnsyk fart.

Med Blu-ray eller HD-DVD har man jo betydeligere færre rpm.

 

I en setning: Billigere komponenter/software for å klare å presse totalprisen på boksen ned.

Enten det, eller så samsung / hitatchifabrikkene byttet om på støvsuger og dvd motorene.

Lenke til kommentar

Det må da være mulig for folk å forholde seg til ett format på èn plattform. Dere kan jo tenke dere hvor mange spill som kommer til å bli "feilkjøpt" av foreldre/familie i gaver osv hvis man må vite hvilken versjon av en maskin den man kjøper til har. Jeg fikk et par supernintendo spill til n64 maskina mi i julegaver osv kan jeg huske. Setter de inn hd-dvd i den nye versjonen så kan ikke spilla være i hd-dvd format, da må det isåfall være til film osv, men da har man jo den ulempen av at man ikke får utnyttet maskinens muligheter. Hvis folk blir "nødt" til å kjøpe en ny maskin for å få spille nye spill kan de jo tapt penger på å ha den gamle maskina og da var jo prisargumentet i den latterlige konsollkrigen ganske unødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Veldig til gnål om dette melkegreiene.

Hvis du ville tjene mye mere penger så hadde du også tilbudt flere alternativer.

Det er ingen som sier at du MÅ betale for en ny xbox360, men lettere at folk som

ikke har en vil kjøpe.

 

Uansett hva det er snakk om så kommer alle med "melke, melke."

Jeg synes det er bra jeg, da kjøper kanskje enda flere av vennene mine xbox360,

så kan vi spille sammen.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg har så mye tro på at de kommer til å gi ut spill på hd-dvd men om de skulle det så ville jeg nok tro de hadde mange maskiner å bytte ut for det er ikke aksetabelt at jeg ikke kan spille alle spill på xbox 360... en del av meningen med konsoll er å slippe å oppgradere hele tiden slik som med en pc...

Lenke til kommentar

Som mange før meg her har sagt: Microsoft må bare hive ut så mange versjoner de vil, men tukler dem med maskinvarekravene for å spille spill på X360 er det første og siste gang jeg kjøper spillkonsoll fra Mr. Gates.

Eller... det begynner vel kanskje å bli nok versjoner av 360 ute nå?

Lenke til kommentar
Som mange før meg her har sagt: Microsoft må bare hive ut så mange versjoner de vil, men tukler dem med maskinvarekravene for å spille spill på X360 er det første og siste gang jeg kjøper spillkonsoll fra Mr. Gates.

Eller... det begynner vel kanskje å bli nok versjoner av 360 ute nå?

 

Det de kan gjøre er og legge hd-dvd og dvd versjon av spillet på samme disk(er vertfall mulig med filmer å gjøre det på den måten) hvor hddvd-versjonen har høyere oppløsning på cutscenes.

 

Hvorfor sier folk at det er mange versjoner av xbox, det er jo bare 4 versjoner gjennom boxens levetid:

 

1. Core (selges ikke mer)

2. Arcade(Nyeste billigmodellen)

3. Premium (selges ikke mer)

4. Elite(oppgradert premium)

 

stort sett har valget for forbrukeren stått mellom den billigere eller den dyrere xboxen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...