Gå til innhold

Kjedlig sak om en P1i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han kan ikke bruke forbrukerkjøpsloven mot deg, det må han i såfall gjøre mot stedet du kjøpte den. skal han rette krav mot deg må det bli i henhold til kjøpsloven, og jeg ser ingenting som tilsier at han har noe krav der heller.

 

be han ryke og reise, han har ødelagt telefonen selv.

Lenke til kommentar

Helt enig med resten her, er han selv som ødelagte telefonen og det har ingenting med dine råd å gjøre. Det tar 1 sekund å bruke den nåla han sier han har brukt og føre den forsiktig over dekselet og merke at det ikke er noe film der, men rett på dekselet.

 

MVH

Kenneth

Lenke til kommentar
Helt enig med resten her, er han selv som ødelagte telefonen og det har ingenting med dine råd å gjøre. Det tar 1 sekund å bruke den nåla han sier han har brukt og føre den forsiktig over dekselet og merke at det ikke er noe film der, men rett på dekselet.

 

MVH

Kenneth

 

Han påstår tilogmed hardnakket at det er en film der Jeg har aldri undersøkt displayet så grundig at jeg kunne motsi ham der, men hvis du er sikker i din sak om at det ikke er en film oppå glasset, så er jo denne saken enda mer latterlig.

Lenke til kommentar
Han påstår tilogmed hardnakket at det er en film der Jeg har aldri undersøkt displayet så grundig at jeg kunne motsi ham der, men hvis du er sikker i din sak om at det ikke er en film oppå glasset, så er jo denne saken enda mer latterlig.

 

Han mener sikkert det trykkfølsomme laget over glasset- det kan jo virke som en slags "film". Er vel for øvrig det som må skiftes?

 

CD

Lenke til kommentar
Han påstår tilogmed hardnakket at det er en film der Jeg har aldri undersøkt displayet så grundig at jeg kunne motsi ham der, men hvis du er sikker i din sak om at det ikke er en film oppå glasset, så er jo denne saken enda mer latterlig.

 

Han mener sikkert det trykkfølsomme laget over glasset- det kan jo virke som en slags "film". Er vel for øvrig det som må skiftes?

 

CD

 

men at det kan oppfattes som en film er vel tvilsomt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
men at det kan oppfattes som en film er vel tvilsomt?

 

Nå har jeg vridd og vendt på både M600 og W950. Plasten tok jeg av uten uhell (men husk at jeg har hatt 105 telefoner siden 1994, og har erfaringen på min side). Selv om jeg er fargeblind og nærsynt er det ikke noe der som kan likne på en film.

 

Men du verden for en kjekk fyr det er bilde av på skjermen. ;)

Lenke til kommentar

.. en nål ? At garantien dekket dumheten hans har han bare flaks med. Har han aldri kjøpt en telefon før? Alle mobiler kommer jo trossalt med en slags beskyttelses film på skjermen. Og den blå filmen verksteder bruker detter jo nesten av av seg selv.

Skjønner ikke helt hvordan han har klart dette men slik jeg ser det er han kun skyld i dette selv.

Lenke til kommentar

Jeg og er forhandler og kan bekrefte at den plastiken sitter veldig lett på. Dette er det første verkstedet tar på telefonen når den kommer inn. Og dersom du ikke har tatt den av etter at du mottok den så kan ikke ripene ha blitt påført av deg eller verkstedet. Dette er noe verkstedet er veldig nøye med.

 

Ser heller ikke noe grunn til at du skal betale for dette. Er trosalt han som må ha brukt en hard gjenstand til å få den av. Testet dette nett på en telefon her i butikken min og det gikk veldig enkelt av.

 

Så dette er nok noe han som kjøpte telefon av deg har påført apparatet vil jeg tro og er nå ikke interessert i kjøpet siden han klarte å ødlegge den. Jeg personlig ville ikke tatt den tilbake om jeg var deg.

 

Spiller vel forsovet heller ikke noe stor rolle om hvorfor den var på service, utennom at den er blitt fikset og ikke var noe problemer med mer når du fikk den tilbake.

 

Eneste jeg kanskje hadde gjort selv om jeg var deg så hadde jeg tatt selv av den blå filmen før jeg sendte den. Ser jo som regel ikke noe pent ut heller med den filmen på. ;)

Lenke til kommentar
Ja, nå er saken ferdig. Han fikk skaden på garantien, så han sendte meg en melding og oppfordret meg til åvære litt mer rederlig neste gang....Jeg orket ikke fortsette diskusjonen med den fyren.

Det skjønner jeg godt. ..Men hadde det vært meg, hadde jeg ringt til verkstedet og endevendt forklaringen han ga for å få reparert det på garantien, bare på pur faen. Makan..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...