Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eplefe:

Liker moderne band som "My Chemical Romance" og Backstreet Boys.

Kan godt kose en torsdags kveld. Over msn. Med Binkoer.

Avhengig kafè-student, pratsom, avansert, og spesiell.

Liker ikke å bli kritisert over en lav sko. :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

eplefe

Søt jente som bor i Bergen.

Hun digger å spamme i DNFK, var konge (eller, dronning) i SO6. Hun har vært hos mrbjoern en helg.

Ellers skal hun på The Cure konsert i begynnelsen av Februar...

Jah, mye mer, men vet ikke om jeg gidder skrive alt xD

EDIT: "litt" sen der ja...

Binko

Han er litt små homo med meg på msn, men er 100% straight i virkeligheten. :dontgetit:

Ellers er han utrolig koselig, artig å snakke med, og gramatikken hans på msn er :love:

Skulle gjerne kommet med ett eksempel, men jeg har ingen for hånden, atm... =/

Endret av mrbjoern
Skrevet

mrbjoern er en av de tøffeste her på forumet. Han er en mann av sin viten og eier alle bøkene om "Alt og ingenting."

Og viss du kødder med han får du bank, han har nemlig svart belte i Tae kwon do.

Skrevet

Qbab har over 15 år slitt med ekstrem overvekt. Han er daglig leder i sin lokale dartklubb og bruker mye tid på å bygge modellbiler. Han liker å synge i dusjen og er stor fan av gruppa Boyz 2 Men. For tiden jobber han litt i Prisguide.no og trives med deg og har siden 11/11-2005 klart å skjule sitt egentlige jeg. Han har nemlig fått seg et tøft avatar. :)

Skrevet

samebror er en gal sjøsame, som tydligvis liker hjemmebrent..

er tydligvis fotball som er greia hans...

det er det jeg vet :p

Skrevet (endret)

Kim er enten er født i 1988!

han har en del poster i OT-baren og ved avataren å dømme kanskje forelsket? :love:

mer enn det vet jeg dessverre ikke :(

Endret av Morten Porten
Skrevet

Moren Porten er akkurat like gammel som meg, '91-modell :thumbup: Han er ikke så ny til forumet, men har ikke postet så mye. Han spiller Halo (1/2/3? Hvem vet!), som forsåvidt er knallspill. Ser ut som en hyggelig kar :)

Skrevet

Veit ikke egentlig ikke så mye om Valkyria. Jeg tror jeg har sett deg en del i musikkdelen av forumet. Mulig metal. Det bør jeg egentlig skjønne utifra avataren din.

Skrevet

Har OMSE som initialer(mangler bare en H, hehe)

Hardbarka metallhead, pessimist og snuser. Bor i Oslo, elsker enga og er 16 år.

Han er god og rund, og elsker grilling.

Han er så absolutt ikke feminist, og han er ikke så fan av homofile

:D

Skrevet

Helpel liker fotball og er mest aktiv i foball forumet, ellers så liker han Venner, Jul, Guitar Hero, PC, Matlaging, Historie, Literatur, Gode filmer,. Hna er født i 92 sånn som meg, ellers vet jeg ikke no mer :p

Skrevet

Penis Trygve: Rekner med du er gutt, har spillt minesveiper med Zethyr, spiller mye musikk, har egen tøs, liker aids og har vært på roskilde? Mer vet jeg dessverre ikke..

Skrevet (endret)

Missy TommeN:

Liker vel å ha "jentenick". Tror han er en liten jævel som finner på mye tull der han bor :p Drikkeparty med konkurranser som man finner i signaturen.... :p

Endret av HighlineDSG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...