Gå til innhold

Spill man kan slappe av med (the sims o.l)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg orker rett å slett ikke så veldig mye fps og action spill lenger, savner egentlig ett spill jeg kan bare sitte å trykke med musa å ta det med ro slik jeg gjorde med the sims. Jeg vet "Spore" burde komme ut snart og det ser veldig morsomt ut, men er det noen spill som er ute nå som kan være verdt å ta en titt på for en litt trøtt gamer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Discworld Noir.

Rolig og fantastisk spill, hvis man liker stilen :)

Det er til Nintendo Wii

Tror du tenker på noe annet. Discworld Noir er til PC og kom ut i 1999.

Endret av EC
Fjernet link i strid med retningslinjene.
Skrevet (endret)

Anbefaler Railroad Tycoon 3, det er en opplevelse og nokså rolig, selv om det krever endel tankevirksomhet på de vanskelige brettene. Genialt for folk som liker å bygge, slik som i Sim City. Godt balansert vanskelighetsgrad, som gjør spillet til noe for enhver smak, enten du bare vil slappe av og bygge litt, eller trimme hjernen.

Edit: Gratis expansion med 5 brett og ekstra tog er lagt ut på nett av produsenten. Spillet går vel for en 100 lapp eller noe.

Endret av AvieN
Skrevet

Takker for mange fine tips, Wow orker jeg ikke mer, har godt over 250 days played i det spillet hehe :).

Men jeg tok en tur til elkjøp og fant The Settlers 5 !

Skrevet

Jeg ville anbefalt Settlers 2 Anniversary Edition over Settlers 5. Dette er da nyutgaven av Settlers 2 med mye bedre grafikk. Har spilt en god del multiplayer på dette med venner, og mer avslappende spill skal man lete lenge etter. :)

Skrevet

Abandonware faller inn under retningslinjene som piratkopiering, da dette i beste fall er et temmelig grått område. Vi ber om at dette respekteres.

Ut over det finnes det ganske mye å få tak i for en svært billig penge rundt om på steder hvor dataspill selges. Mye godt og gammelt! :)

Mine tips: sim city -serien, tycoon -serien og spill som Sam'n Max og D.O.T.T. (Day of the tentacle).

Kos dere! :) Men pass på reglene her...

-moderator EC-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...