Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3D mark 03 slippes offisiellt akkurat nå (kl 19 norsk tid, den 11 februar 03)

 

Last den ned hos den glimrende oppdaterte norske nettsiden http://www.ocshoot.no/

 

Post link til rasultatet ditt her (eller bare skriv ned scoren og maskinvaren din) Vennligst IKKE bruk denne tråden til poster andre poster. (sånnt som jeg laster nå.. tester nå... bla bla)

 

 

Go Benchmark !! :D:D:D:D

 

Pssst snikreklame... tenk på kva som skjer når moderatorene finner denne posten!

Lenke til kommentar

HAHA

lurer på hvor mye gjengen bak det programmet mottar under bordet for å mekke sakene slik at scoren blir svinlav uten det aller nyeste.

 

for det er sikkert en god del primater som kommer til å skaffe seg ny hardware kun for å få en score de kan brife med......like 3DMark means shit!

 

og for min score? gjett om jeg gidder å kaste bort tiden min på å laste ned og kjøre programmet da?

Lenke til kommentar

Fikk bare 2760 med mitt ATI Radeon 9700pro... Men jeg fant ut at jeg fremdeles hadde 2XAA og 8XAF påskrudd - i min iver etter å teste hadde jeg bare skrudd av Vsync :)

 

Skrudde av AA/AF og fikk 4757, men det så jo skikkelig crap ut når jeg først hadde sett benchmarken med AA/AF da. Er ikke et eneste spill idag hvor jeg ikke bruker AA/AF i en eller annen grad, så det var litt nedtur å se skikkelige 'jaggies' igjen.

 

Passerer nok 5000 i score med litt mer futt i cpu'en (har AMD XP 2000+ idag) og eventuell overklokking av grafikkortet.

 

Artig å se en benchmark som presser hardware'n litt igjen - var jo slik når 3DMark 2001 kom også, det var vel knapt et eneste system som kunne kjøre det brukbart, men nå (under 2 år senere) får jo mange over 100 fps selv i Nature-testen, så det er jo bare et tidsspørsmål (max et år vil jeg tro) før 3DMark 2003 blir barnemat hvis man har forholdsvis ny cpu/grafikk-kort.

 

Skjønner godt at Nvidia tar avstand fra 3DMark 2003 siden de ikke har noe kort på markedet idag som scorer mer enn halvparten av 9700-serien til ATI... (Beklager folkens - kunne ikke dy meg!)

Lenke til kommentar

dette blir bare bedre og bedre.

 

sitter og leser på [H] at det er kun de 4 game-testene som gjelder på scoren. Greit nok, menmen 1 av dem er DX7, 2 er DX 8.1 og en er sånn halveis DX9.....så mye for "Futuremark".

 

With all that we have seen so far it does not appear to actually give us any indication how video cards are going to compare in any real games. It produces an overall 3DMark which is taken from unbalanced game tests. Furthermore as we have seen directly above in the benchmarks, drivers can be optimized to run the game tests faster. The problem is this is just a benchmark and not based on any real world gaming engines. Therefore while you may get a higher 3DMark number you will not see ANY increase in performance in any games that are out there

 

og avslutningen :D

 

In closing, Kyle has informed me that [H]ard|OCP will not be using the overall 3DMark03 score to evaluate video cards.

 

ahh...måtte bare gni det inn :D

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg får 4452 poeng med en 1419 Mhz, samme skjermkort som deg, noe klokket riktignok da

Aner ikke...? Hva slags drivere brukte du? Skjermkortet mitt kjører på 324/297 @ original kjøling.

 

 

Snekker'n: Bra 03-score, men hvorfor har du to forskjellige 3Dmark-scores? Er det ene default?

Lenke til kommentar

Jeg regner med så fort alle "kjøper" 3DMark03 vil vi se helt andre Resultater :) det går ikke å forandre settings jo :( Optimal Settings MAO Vsync på ASS på osv.

 

Min score ble 1589 http://service.futuremark.com/compare?2k3=2101

 

noe jeg satser på å øke Kraftig så fort Vsync O.L er skrudd av :)

 

Lite utdrag Fra Futuremark.com

Once you have succesfully registered as a Pro ORB user, your registration key is irrevocably associated with your ORB account. Even if someone got a hold of your registration key, they will not be able to register their own ORB account as a Pro account.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...