Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heraldo, du har misforstått. Det var ikke OcShoots testmaskin, men Futuremarks testmaskin som oppnådde det resultatet.  

 

Med andre ord var det en annen maskin.  

Står under bildet av resultatet..

 

ok, leste litt fort

 

da er det bare å avinstallere og slette progget, for hvem gidder å se på 0-7 fps hakking.

 

latterlig å ikke kunne stille inn noe selv også, slik som det var mulig i forrige versjon.

 

minimumkrava til futuremark er jo en like bra spøk som minimumskrava på simcity4 pakkene :evil:

de er helt på jordet, vidda og i skogen på en gang.

Lenke til kommentar
"]

 

Bitter nå? Skulle ønske du hadde råd til R9700 8)

 

Bra at både spill og Benchmark blir utviklet!

 

nei, det spiller ingen rolle for meg, lastet ned gratis, testet, slettet. ferdig med det. det med simcity er jo skandaløst da (les her, man kjøper i god tro på at spillet vil fungere, og så er det bare grøt på en oppgående pc.

bør leveres tilbake snarest til butikken og kreve unnskyldning fra produsenten for desinformasjon. :lol:

Lenke til kommentar
hassum"]
hoho! foreløpig 1.plass?

 

Må nok se deg slått for øyeblikket. http://service.futuremark.com/compare?2k3=1902

 

1846 Marks. Skal jobbe iherdig i kveld med å prøve å knekke 2000. Må si at jeg er ganske sugen på å anskaffe med et 9500 kort og modde det.

 

Hehe, du har 1200mhz mer enn meg, et 4600 kort, jeg et 4200 kort, alikevell får du 100 poeng mer enn meg. Dette virker litt fucked..hvorfor får radeon kortene så sinnsykt mye mer ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...