Gå til innhold

Ser igjennom vegger på TF2 noe galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte orange box for 2 dager siden endeligt installert. Også når jeg skal begynne å spille så ser jeg at alt er hvitt og jeg ser ikke hvem som er røde eller blåe.

jeg ser igjennom alle vegger og det liker jeg ikke!

er det noen som kan hjelpe?

Endret av Dragonsvenny
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lukter litt jukselapp her ja.

Hallo kjøpte spillet for 2 dager siden. tror du at jeg cheater? folk som cheater kan ikke spille.

EDIT: og dessuten jeg spør ikke innpå dette forumet for løye. Jeg spør fordi jeg har problemer og trenger hjelp!

EDIT2: funker det viss jeg oppdaterer det?

Endret av Dragonsvenny
Skrevet

Du kan vel gjerne ikke spille TF2 uten å ha de siste oppdateringene, slikt kommer automatisk via steam.

Høres nå ellers ut som problemer med skjermkortdriverne. Har du lastet ned siste drivere fra ati\nvidia? Og hvis du har beta drivere, kanskje teste med offisielle drivere.

Skrevet

Spillet skal oppdatere seg selv om du er koblet til nettet. Jeg synest det hører mer ut som et skjermkort problem. Prøv nye skjermkort drivere først. Kanskje prøv forskjellige grafikk instillinger i spillet.

Skrevet (endret)
Spillet skal oppdatere seg selv om du er koblet til nettet. Jeg synest det hører mer ut som et skjermkort problem. Prøv nye skjermkort drivere først. Kanskje prøv forskjellige grafikk instillinger i spillet.

funker når jeg velgte (Bekreft Integriteten for spillbufferen...) i egenskaper

så nå funker det helt fint

Endret av Dragonsvenny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...