bjorns_1 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Ganske enkelt svar på dette spørsmålet ja du KAN bli bannet for å kjøpe gull Men tviler på at du blir det. Er veldig få som blirr tatt for å kjøpe. men du hvet aldri hvem Blizzard tar. Så du kan vær uheldig En jeg kjenner som kjøpte 2000 gull engang ble bannet. en annen jeg kjenner kjøper hele tiden men blir aldri tatt.
Licht Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 skjønner ikke hva som er galt i å kjøpe gull. man bør få lov til å spille som man selv vil i et spill som koster 100 kr i måneden. Du godtar en EULA. Den forteller deg at du ikke skal drive kjøp og salg med Blizzards virtuelle eiendom.
Jon4s Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg har hørt at enkelte sites har begynt å trade gull istedet for å sende via mail. Stemmer det. En kompis av meg kjøpte for litt siden. "Come me here please" , han møtte ham i Ratchet. Endret 2. januar 2008 av j0nas
random_wannabe Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Fremdeles går Blizzard først etter selgeren av gullet, har aldri sett noen blitt bannet pga. gullkjøp. Edit; Mange sider har forøvrig begynt å bare selge til folk som gir fra seg account info sånn at de får logga inn og gjort traden, fikk hvertfall 2 mails om det fra to forskjellige sider etter at EULA'n ble oppdatert. Endret 31. desember 2007 av lilleslem
drugis Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Fremdeles går Blizzard først etter selgeren av gullet, har aldri sett noen blitt bannet pga. gullkjøp. Edit; Mange sider har forøvrig begynt å bare selge til folk som gir fra seg account info sånn at de får logga inn og gjort traden, fikk hvertfall 2 mails om det fra to forskjellige sider etter at EULA'n ble oppdatert. kompis av meg ble banna med mail gull kjøp, så han kjøper bare via trades ingame nå.
TCi Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Minner på at det å kjøpe gull står i strid med den EULA som du har godtatt hos Blizzard. Poster med info for dette har blitt fjernet.
Eryk Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Finner det utrolig tidig at folk tar sånn på vei. Men slik er det nå med alt.
StarGazer Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 1) 1% risiko. Blir du tatt første gang blir det removal av kjøpt gull, kanskje en midlertidig ban. blir du tatt en rekke ganger kan du få permaban. Jeg har kjøpt gull ca 10 ganger, aldri blitt tatt. Har hatt kontakt med gm'er en rekke ganger også. 2) Bruker du paypal er du ganske sikker på å ikke bli svindla.
Stifi Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Tipper jeg bryr meg svært lite, om jeg blir tatt eller ei. Kjøpt gold siden BWL tiden, og ennå ikke blitt tatt. Så, man ser hvor lite % det er. Fikk til og med tilsendt 40kg i mail, ennå ikke noe tegn til GM. Er ikke en sånn trofast tilhenger til grinding av gold, når jeg virkelig trenger det. Så kjøpen av gold blir ganske lett iaf.
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 40kg? Hva i huleste skal du med det?!? For 40k gull kan han kjøpe: 4938271 Mining Picks. 40000000 (x5) Mild Spices. 22222222 BlackSmith Hammers. 3225806 Copper Rods. Kjøpe epic flying mount på 8 forskjellige characters. Betale 40 000 beggers til å danse. Låne vekk 40 000 gull for å aldri få de igjen. Renske AH. Levle Enchanting. Aldri måtte tenke på repair bill. Trolle forum i stedet for å grinde gull. Migrere til min server og bortskjemme meg litt
Sink Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 banner blizz folk som handler golds, så mister vi muligheten til å raide, da over halvparten av membersa våre forsvinner :<
Skurupu Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Gullkjøping er en styggedom! Alle som kjøper gull burde på kontoen sin sperret permanent. Jeg håper så inderlig vi for et lovverk som beskytter fikitve gjenstander på onlinespill, og at tjenester som gullkjøp skulle kunne straffes med bøter irl.
StarGazer Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Gullkjøping er en styggedom! Alle som kjøper gull burde på kontoen sin sperret permanent. Jeg håper så inderlig vi for et lovverk som beskytter fikitve gjenstander på onlinespill, og at tjenester som gullkjøp skulle kunne straffes med bøter irl. Hehe, stem frp du, så blir det nok sånn! Smarting!
Bear^ Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 I og for seg er kjøp av gull med real money forbudt av regelverket til Blizzard samt at slik sett er gullet en eiendom av Blizzard og kjøp og salg av det uten at Blizzard for noe for det er ulovelig i følge lov om opphavsrett. Samt at jeg ser på det som juks. Du er mann nok til å skal eie det tøffeste men du er ikke mann nok til å grinde gullet som du trenger for å få dette tøffe utstyret. Da kan du stappe en finger opp i stumpen og rotere med klokka for alt jeg bryr meg og fortjener å få kontoen sperret, kjønnsdelene revet ut via munnen og hunden din voldtatt av nabokatta.
Eryk Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Slenge rundt seg med nedsettende ord og uttrykk er kløpper til, ser jeg.
stig1 Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har gjort det noenganger, og de har begynt å trade ingame, jeg har en tom account som jeg bestilte det på, ( på ett annet navn enn mainen forresten) tok imot med den og sendte på mail til min main og skrev at "here is the gold i owe you" bare for å være på den sikre siden. Har rabbattkupong på sånn side så jeg får 10000g for 1000kr osv ) kanskje ikke så billig men får det iløpet av 5 minutter Så er det alltid såklart noen som reagerer med stort sinne davettu, som er så mye mere mann enn alle andre som gjør det på den "faka" måten. bra dere er store i wow også ! : ) la folk gjøre som de vil, liker du det ikke kan du lage en egen klagetråd der du klager på dette, den tråden her er ikke om hva De aller beste pro'sa i wow gjør, som slipper å bestille gull fordi de bare får alt gullet gratis fordi de er verdens beste.
Tmz Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hva med å kanskje roe ned spillinga litt? Du skjønner det sikkert ikke selv, men er rimelig sikker på at du har et problem når det gjelder spilling, kom deg ut å få litt frisk luft og venner, bruk pengene på noe fornuftig istedet. Er det virkelig verdt flere 100 kroner å kunne være med på noen raids?
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 De fleste som kjøper gull har nok ikke et problem med spillinga. Tror nok de kjøper gull fordi de ikke vil sitte å grinde hele tiden; de stikker heller på jobb. Finnes klart unntak.
Anbefalte innlegg