appelsinbrus Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 I går spilte jeg på en public server der man fikk nye og bedre våpen etterhvert som man fikk flere kills. Hvordan setter man opp en sånn? Veldig moro å spille på, tenkte å sette opp en sjøl..
vStyle Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Kan det være Gungame du snakker om? Uansett så er det sikkert en tråd om servere og plugins i cs forumet, bare se en av stickiene.
Klumpete Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) du kan sikkert velge hva slags type spill det skal være når du lager serveren? Endret 28. desember 2007 av IronMartin
vStyle Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Nope, sånn er det ikke på CS. Du må installere mods/pluginsa på serveren. Endret 28. desember 2007 av ExiliuM
Jooakim Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 [standardsvar] Hei! I min oversikt over guider finner du både AMX-guide (for HL1-motoren (CS, CZ osv.)) og SourceMod-guide (for HL2-motoren (CS:S, HL2:DM, TF2 osv.)). Du må installere en av disse for å kunne legge inn tilleggsplugins. Trykk her (AMX|SM) og her ( AMX|SM) for å lese hvordan du legger til en slik plugin. Om du ikke skal bruke den pluginen jeg skrev om i eksempelet, går du inn på pluginoversikten (AMX|SM) for å finne den pluginen du er ute etter. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå