oollee Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Grand Theft Auto San Andreas MultiPlayer...! I det orginale spillet kan jeg "style" biler i tuneshops... Men når jeg spiller samp kommer denne melding opp når jeg kjører inn i en "tuneshop"...!!!!! "Instruksjonen i 0x0156cd5c refererte minne ved adressen 0x0161e933. Minnet kunne ikke være read. Klikk OK for å avslutte programmet" HVA KAN DETTE VÆRE!?! Har en Acer Aspire 5613ZWLMi med 2 Gb RAM
Vrengtpolvott Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Aner ikke hvorfor det der skjer, fungerer helt fint til meg å modde biler. Har du søkt på forumet deres?
oollee Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Aner ikke hvorfor det der skjer, fungerer helt fint til meg å modde biler. Har du søkt på forumet deres?¨ Hvor er forumet?!? link?
oollee Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Ingen av rådene der funka! prøver å reinnstallere alt som har med GTA å gjøre jeg!
oollee Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Ingen av rådene der funka! prøver å reinnstallere alt som har med GTA å gjøre jeg! REINNSTALLASJON FUNKA FETT :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå