Gå til innhold

Trykket inn enter, så ble det mørkt


siemensboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig timing ved å trykke på knapper i det ting går galt og selvforskyldt skade er vel i utgangspunktet ikkje synonymt.

 

Trur eg kunne gjort det meget bra i NM i bissare tilfeldigheter, og det er fort gjort å annta at en gitt handling er årsaken til et problem som oppstår - selv om det viser seg å bare være absurde tilfeldigheter....

Lenke til kommentar
Har du ikke garanti da?

 

Hvorfor skal han ha meg da?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

:tease:

 

EDIT: Får komme med noe konstruktivt: Såfremt du ikke bryter garantien (ytterligere), bør du skru opp maskinen og sjekke om alle kabler sitter godt i... En venn av meg "fikset" trackpaden sin etter at ledningen mellom den og HK datt ut. Sjekk også om biosbatteriet sitter godt.

Endret av garanti
Lenke til kommentar

Egentlig for å være helt ærlig ble jeg svært overrasket over at maskinen fucka seg når jeg trykka litt hardt på "Enter knappen".

Og jeg synes det var tåpelig at den skulle bli ødelagt for det.

Det var ikke så hardt, har aldri ødelagt et tastatur på den måten.

Og non av tastaturene har fått gjennomgå :) hehe

så jeg sender den tilbake og skriver at jeg er skuffet over hvor lite som skulle til for at den skulle bli ødelagt! Tror ikke jeg gidder skru fra hverandre pcen og trikse og mikse med kablene, det får firmaet gjøre :)

takk for all hjelp ;)

sendern inn i morgen, hakke hatt tid til å sjekke innlegget før nå pga har jo ikke pc! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...