Gå til innhold

Tegn din character

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
endelig ferdig.. tok sin tid! :p

Nå vil jeg ikke være en missunlig drittunge, men det er jeg, så jeg lurer på; brukte du egentlig paint til å lage det der?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Var unormalt gode fargevalg, og du hadde en bløt tegnestift.. Dette finnes vel ikke i paint?

Skrevet
Var unormalt gode fargevalg, og du hadde en bløt tegnestift.. Dette finnes vel ikke i paint?

angående fargevalg så er det tross at et fullt pallett tilgjengelig også i MS paint da, de er bare ikke hotlinked nederst i menyene.

Skrevet (endret)

Poenget med Paint var å se hvem som behersker det best. Men tok ikke lang tid før folk startet å bruke andre programmer. Bare får meg til å lure om faktisk folk leste første posten.

Endret av Shiktu
Skrevet
Tenkte det kunne vært morsomt hvis folk hadde tegnet sine egne characters og bare brukt paint. Ikke photo shop eller annet uber styling programmer.
Skrevet
Poenget med Paint var å se hvem som behersker det best.

Der har du grunnen!

Klarer du ikke holde deg til reglene, så dropp og les eller post her! blir bare rot med bullshit poster som dette:

slapp av mann, /care ..

Og

Er det så jævla viktig, Shiktu? Ikke vits å henge seg opp i småting.

Snakk om å overreagere.. sigh.

Selv synes jeg det ikke er kult og se på selvlagde bilder som er omtrent HELT likt med et screenshot! Om det ikke er så farlig, slik som noen sier her, så kunne du vel egentlig bare ta et screenshot? Derfor er det en regel mot photoshop eller andre programmer utenom paint

Skrevet (endret)

Nei! Greia er at noen av de fineste her er laget i photoshop! Altså er grenser på hvor fint du får det i Paint og det er det resultatet som er kult! Se f.eks. på første-posten. Det bildet (trådstarter har laget) er kreativt laget i paint men det er ikke kjempe virkelig, men det er kult, siden det er ganske bra til og være paint! See my point?

Også se på Quitter sin warrior, tror du at det går ann og lage den så genial i paint?

Endret av Mmkek
Skrevet (endret)
Selv synes jeg det ikke er kult og se på selvlagde bilder som er omtrent HELT likt med et screenshot! Om det ikke er så farlig, slik som noen sier her, så kunne du vel egentlig bare ta et screenshot? Derfor er det en regel mot photoshop eller andre programmer utenom paint

okay.. så det er om å gjøre og tegne styggest? eller hva er det du mener? så om noen tegner virkelig bra burde de ikke poste siden det ligner for mye på det de prøver å tegne.. ##bøyer seg i støvet for deg mmkek##

Bare sånn for å ha sagt det, det blir ikke alltid stygt i MS Paint. Noen har syke ferdigheter. --->

<---- Endret av Heart Break Kid
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
=O

Min protadin

:hmm: Hvilket kjønn?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Bilder i paint blir flate og kornete. Hvis folk har lyst til å bruke photoshop eller et annet, mer avansert program enn paint, synes jeg de burde fått lov til det. Det blir jo trossalt finere. Jeg synes det er morsommere å se på godt tegnete bilder som er laget i photoshop, enn godt tegnete bilder som er laget i paint.

Din mening er irrelevant ettersom trådstarter allerede har satt reglene. Om dere vil lage bilder i photoshop, too bad. Meningen her er at vi skal se hvem som klarer å tegne penest uten hjelp av photoshops mange fancy funksjoner.

Skrevet

Da roer vi ned diskusjonen om Paint vs. Photoshop.

Denne tråden er IKKE om å lage best mulig bilder, men hvem som klarer å være mest KREATIVE i Paint. For dere som ikke visste det, så er det en veldig stor forskjell på det å lage fantastiske bilder (eyecandy) og det å være kreative.

Som det skrives i førsteposten:

Tenkte det kunne vært morsomt hvis folk hadde tegnet sine egne characters og bare brukt paint. Ikke photo shop eller annet uber styling programmer.

Det er reglene som er satt i denne tråden, og den skal følges. Videre off-topic vil slettes og belønnes med advarsel. Hvis det postes bilder som beviselig er laget med et annet program, vil også disse slettes og belønnes med advarsel.

Skjønner ikke at det er så vanskelig å følge én enkelt regel... nemlig; bildet skal være laget i Paint.

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...