Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dirt er handlet inn fra Elkjøp for 199,. :D

Var innom 4 elkjøp butikker før jeg fikk et eksemplar... Drammen var de eneste som hadde på min runde, og det var to eksemplarer som lå bak på lageret....????!!!!

Samme greia her det. Skulle kjøpe MOH og dirt, men begge måtte bestillast.....typisk Elkjøp, i alle fall her hvor jeg bor ut på kysten.

Lenke til kommentar
Kjøpte Mass Effect og Bioshock fra Play-Asia.

 

Total pris ink frakt = 570 kr.

 

Får ikke toll siden jeg har sendt mail på forhånd:D

 

 

Hva er det nøyaktig dere skriver til playAsia for å slippe toll?

 

Er det noen spesiell måte man må formulere seg?

 

Det er bare å skrive at du ønsker at de skal sette halv pris på alle dine fremtidige ordre, sånn at du slipper toll(duty på engelsk)

 

F.eks.

 

Hi. I wondered if you could put half price on the box of all my future orders, because I get an extra 25% duty for every order above 35$.

Looking forward to shop at Play-Asia.

 

Best regards,_____

 

Sikkert noen feil der, men noe i den duren hvertfal :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøpte Mass Effect og Bioshock fra Play-Asia.

 

Total pris ink frakt = 570 kr.

 

Får ikke toll siden jeg har sendt mail på forhånd:D

 

 

Hva er det nøyaktig dere skriver til playAsia for å slippe toll?

 

Er det noen spesiell måte man må formulere seg?

 

Det er bare å skrive at du ønsker at de skal sette halv pris på alle dine fremtidige ordre, sånn at du slipper toll(duty på engelsk)

 

F.eks.

 

Hi. I wondered if you could put half price on the box of all my future orders, because I get an extra 25% duty for every order above 35$.

Looking forward to shop at Play-Asia.

 

Best regards,_____

 

Sikkert noen feil der, men noe i den duren hvertfal :thumbup:

 

 

Okay, takk ska du ha:)

Lenke til kommentar
Lost Odyssey (English language Version) er tilgjengelig hos Play-Asia for $50 + porto. Dette er den asiatiske versjonen, men som også fungerer her i Europa.

 

Jah, bestilte nettopp Lost Odyssey. Ble 75$ totalt for spillet pluss FedEx-frakt (vet ikke hvilken av courierne som er best så jeg valgte nå bare de). Mao. rundt 400 kroner totalt =). Dette er vel nesten første gang jeg bestiller ting fra utlandet som ikke er bøker, så jeg vet ikke hvordan det blir mtp. moms...kan man risikere at pakken blir stoppet i tollen i en halv evighet eller ordner FedEx det der raskt eller hvordan er det?

 

edit: Ser jeg burde sendt dem en mail først med spørsmål om de kunne sette prisen under 200kr på eska. Gah, glemte helt den fordømte momsen før jeg hadde bestilt...Hvor sender dere mailen egentlig? Via den Contact us-formen?

Endret av halopete
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...