Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Altså, med pund-kursen for neste uke blir £17.99 omregnet til 199,689 norske kroner. Men Play.com rekker nok ikke å få sendt pakka slik at den passerer tollvesnet før 6. januar, så i praksis kan man ikke være sikker på at det går under tollgrensa, for vi vet jo ikke hva slags kurs tollvesnet setter etter den 6.

Tviler sterkt på at Tollvesenet bryr seg så mye om prisen er 10/20 kr over grensen på 200 kr.

 

Klart de bryr seg, har fått toll på ting som bare har vært noen kroner over tollgrensa selv. De er veldig nazi på dette.

Må bare bøye meg i støvet her. Bestillte et spill som kom på 200,80 kr etter dagens kurs den dagen jeg bestillte. Fikk faktura fra Tollvesenet på 199 kr nå. Sykt!

Lenke til kommentar

Blir altfor lang førstepost om jeg skal liste opp alle gode tilbud så bedre om de som har funnet et poster det i sin egen post.. Finne sikkert 100 spill nå til under 300 kroner så for å begrense det litt så dropp tilbudene på drittspill, sikkert få som er int. i disse...

Lenke til kommentar
Får Forza 2 og Viva Pinata doublepack på playx.no til 249,-

Sykt billig! :dribble:

 

Link: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...;department=137

 

Tror nesten eg må hive meg på der gitt!

Voldsomt så billig det var da. Noken som har erfaringer fra playX forresten?

 

De selges billig for de har vært pack-in spill med premium 360 en stund. Hvor de har fått tak i de løst er et annet spørsmål.

 

Har ikke hatt noen problemer med dem. Tror jeg har bestilt derfra 3-4 ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...