Gå til innhold

Lenovo N200 tråden.....


teik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som har problemer med at sin Lenovo N200 ikke lader?

Altså batteriet tar ikke imot lading. Ringte komplett.no og de sendte samme dag en ny lade-kabel. Det ble ikke bedre og jeg ringte lenovo-support. De sendte nytt batteri samme dag.

Ikke bra..:no:

 

har det problemet ja. men jeg har linux på min. men hadde ikke problemer med det når jeg hadde vista.. min lader kun når den er avslått

 

Har dette problemet selv. Er det noen løsning på dette eller er det produksjonsfeil? Virker jo temmelig spesielt at den bare lader opp batteriet kun når den er avslått. Hjelp mottas med stor takk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan noen hjelpe meg?

 

Jeg har Lenovo N200. og der har blitt så treg. Og nå ønsker jeg kanskje å formatere den.

 

Det fulgte ikke med cd da jeg kjøpte pc'n men det var jo sån recovery greie på den

Dumme meg tok ikke sikkerhetskopi før lenge etter at jeg hadde kjøpt den og allerede da var den blitt treg.

 

Det jeg nå lurer på er om jeg kan formatere harddisken og legge inn windows xp (som jeg har cd på) Den cd'n fulgte med en annen pc som er ødelagt nå. det var vel en oem versjon. Denne kan vel brukes?

Eller er det noen måter å tilbakestille pc'n til slik som den var når jeg kjøpte den?

 

Jeg har fomatert noen andre harddisker før og det har gått fint men det er litt prøving og feiling og flaks før jeg greier det. Kan egentlig ikke så mye av dette her og kan egentlig ingenting med vista, så hvis noen kan forklare litt enkelt så hadde det vært fint

Lenke til kommentar

det med at batteriet ikke lader når den er på er produksjonsfeil av alle lenovo laptoper tror jeg da.

 

jeg ser det er mange som har samme problem med at den kunn lader når den er av. jeg har også det problemet. har prøvd med mange andre distroer. men jeg fant ut at det er produksjonsfeil og at den lader kun når den er avslått

Lenke til kommentar

har en laptop (lenovo n200 3000) og har nettopp installert windows vista ultimate på den på nytt(altså formatert) og sist jeg formaterte og la inn alle driverne funket ikke wlan og ikke denne gang heller. jeg husker jeg måtte laste ned en exe fil eller noe slikt fra lenovo sin hjemme side der det var en sånn update greie jeg kjørte. og den oppdaterte driverne slik at wlan funket. men jeg finner den ikke på lenovo sin hjemme side. jeg er så dårlig til å lete.

 

noen som kan hjelpe ?

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar
har en laptop (lenovo n200 3000) og har nettopp installert windows vista ultimate på den på nytt(altså formatert) og sist jeg formaterte og la inn alle driverne funket ikke wlan og ikke denne gang heller. jeg husker jeg måtte laste ned en exe fil eller noe slikt fra lenovo sin hjemme side der det var en sånn update greie jeg kjørte. og den oppdaterte driverne slik at wlan funket. men jeg finner den ikke på lenovo sin hjemme side. jeg er så dårlig til å lete.

 

noen som kan hjelpe ?

 

Er det denne du tenker på ?

Lenke til kommentar

heisann! jeg har en lenovo n200 3000. jeg installerte windows xp pro sp2.

 

jeg installerte alle driverne, den siste var wlan driveren.

 

jeg reboota. men wlan ikonet kom ikke opp og det var heller ikke i nettverkstilkoblinger ?

 

er det slik på xp som vista at jeg må koble til kabel og ta update og av driverne for at wlan skal funke ?

Lenke til kommentar
heisann! jeg har en lenovo n200 3000. jeg installerte windows xp pro sp2.

 

jeg installerte alle driverne, den siste var wlan driveren.

 

jeg reboota. men wlan ikonet kom ikke opp og det var heller ikke i nettverkstilkoblinger ?

 

er det slik på xp som vista at jeg må koble til kabel og ta update og av driverne for at wlan skal funke ?

 

Opplevde det samme da jeg nylig installerte XP på min T60.

Måtte i enhetsbehandling,der lå det det trådløse nettverkskortet merket med gult. Valgte så "oppdater driver" for så å lede wizarden frem til mappen der driveren ble pakket ut.

Lenke til kommentar
det med at batteriet ikke lader når den er på er produksjonsfeil av alle lenovo laptoper tror jeg da.

 

jeg ser det er mange som har samme problem med at den kunn lader når den er av. jeg har også det problemet. har prøvd med mange andre distroer. men jeg fant ut at det er produksjonsfeil og at den lader kun når den er avslått

 

 

Hei

Har anbefalt denne maskinen til mange gjennom lang tid. Har sjeldent vært noe tull, helt til 2 kjerne cpu'en kom. Maskina får for lite strøm via laderen. Laderen som ble levert med en stund var for svak. Ring Lenovo på 66 81 11 00 så sender dem en ny lader med riktig watt

Lenke til kommentar

send inn pcn din så får du en ny harddisk =)

 

jeg kjøpte meg ny harddisk til min.

 

siden det sto en 160 gb 5400 rpm disk i min lenovo n200 300 så bestilte jeg en 320 gb 7200 rpm disk til min å satte i. pcn ble mye raskere og jeg fikk mye mere harddiskplass.

jeg anbefaler at du kjøper du harddisk og setter i større. kjøp en slik som meg. det hjalp veldig mye med ytelsen ;)

 

men jeg sier ikke at du må, men er bare et forslag.

 

var denne jeg kjøpte: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=111008

 

er enkelt å bytte. tok meg et halvt minutt å bytte harddisk ;)

Lenke til kommentar
Hei

Har anbefalt denne maskinen til mange gjennom lang tid. Har sjeldent vært noe tull, helt til 2 kjerne cpu'en kom. Maskina får for lite strøm via laderen. Laderen som ble levert med en stund var for svak. Ring Lenovo på 66 81 11 00 så sender dem en ny lader med riktig watt

 

Hva er kapasiteten og navnet/nummeret til den nye laderen? (Og den gamle som er for svak?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...