Gå til innhold

Lenovo N200 tråden.....


teik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Har en lenovo N200 med T2330, 3gb RAM, og GeForce Go7300.

Og synest at CPU-en er så som så og lurer på hvilken det lønner seg å kjøpe om jeg kjøper en ny CPU til den?

Bør jeg satse på en 45nm? Med tanke på effekt forbruk og varme. Og hvor finner jeg de billig, brukt? Kan gjerne kjøpe utenlands :yes:

Eller kan jeg få de "eldre" 65nm CPU-ene rimelig nå?

Bruker denne til alt mulig PC, untatt spill og heftig grafikk såklart.

 

Håper noen har noe og komme med :)

 

Edit: Må jeg da ha raskere RAM om jeg kjøper ny CPU med raskere FSB? Nå kjører jeg 533 MT/s.

 

1Gb brikken fulkte med som standard, og 2 Gb brikken ga Komplett meg på kjøpet.

post-42742-1220709989_thumb.jpg

Endret av Einar'n
Lenke til kommentar

Igår når jeg skrudde av maskinen så så jeg at Vista installerte en oppdatering før den skrudde seg helt av. Da dama kom hjem idag og skulle på MSN så brukte maskinen latterlig lang tid på å starte opp. 30 min'ish. Etterpå så var det ingen internett. Nettverks adapteren var borte, kun WLAN addapteren var å finne.(Bruker ikke trådløs). Det var fortsatt grønt lys på der kabelen står.

 

Etter å ha restarta maskine med "Starte på nytt" og det hjalp nada, så begynte jeg å søke rundt. Mange som hadde ordna dette tidligere med å installere Vista på nytt.... (Begynte å skrike inni meg).

 

Det var en som anbefalte å Slå maskinen helt av fordi Vista glemmer å starte drivere innimellom. Dette virka og alt virker igjen.

 

Noen andre som har hatt dette idag med N200? Relatert til Vista patch igår eller helt tilfeldig?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg får fingeravtrykk som innlogging i windows? Jeg får bare til å skrive passord. Eller er den fingeravtrykk greia bare til pynt?

Husker ikke 100%, men du må vel sette opp Windows med passord og deretter konfigurere det i Lenovo fingerprint programvaren. Til pynt er det ihvertfall ikke - til det er den norske oversettelsen alt for røten.

 

:)

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Jeg har tidligere sterkt anbefalt denne, men den begynner å bli ganske gammel nå (bortimot to år), minne og CPU har jo blitt oppdatert, men resten er som før. Så nå vil jeg si at det finnes ganske mange andre og bedre tilbud på en billig bærbar enn denne. Det kan jo legges til at oppdateringen av software og drivere fra Lenovo alltid har vært ræva.

Lenke til kommentar

Som jeg skriver i tråden vurderer jeg en slik (igjen) hadde en da de gikk som varmt hvetebrød med Celeron 530, men følte den var hakket for dau og 2 av tastene ville ikke skrive halvparten av gangene jeg trykket på dem, men jeg vurderer å gi den en sjanse til, men jeg ser få har den på laget til under 4K.

 

Er det andre bærbare under 4K som følger denne totalt sett?

Lenke til kommentar
Noen her som har problemer med at sin Lenovo N200 ikke lader?

Altså batteriet tar ikke imot lading. Ringte komplett.no og de sendte samme dag en ny lade-kabel. Det ble ikke bedre og jeg ringte lenovo-support. De sendte nytt batteri samme dag.

Ikke bra..:no:

 

har det problemet ja. men jeg har linux på min. men hadde ikke problemer med det når jeg hadde vista.. min lader kun når den er avslått

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har en laptop(lenovo N200 300) har nettopp formatert den og windows vista utlimate på den x86.(var det som var på den fra før av) har også innstallert alt av drivere. men når jeg trykker på refresh knappen for trådløse nettverk finner den ingen nettverk. er rart. for stasjonær pcn som står på siden av laptopen har også windows vista utlimate x86 og er koblet til routeren med trådløst nettverk... hmm

noen som vet hvordan jeg får den på nett ? bruker den til skole, så kjekt at nettet funker.

 

 

 

takker for svar :)

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...