Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tørrpuling. Er jeg normal?


KrabiKrabong

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å seriøst lure på om jeg er unormal. Jeg er sammen med kjæresten min. Vi er samboere. og vi har vært sammen i 5 år. Vi har hatt et godt sexliv hele tiden. Kanskje litt ensforming med tanke på stillinger (mest min skyld), men likevell et bra sexliv.

 

Så her er greia: I vår var vi på hyttetur. Dama mi hadde hatt mensen. Hun var så si ferdig med perioden sin, men ikke helt. Så vi kunne ikke ha sex. Så vi begynte å kose sammen. Vi hadde begge undertøy på. Etterhvert begynte vi å bevege oss som om vi hadde sex (såkalt tørrpuling som det også kan kalles). Først jeg oppå henne. Jeg merka at jeg ble veldig bra stimulert av dette, og hun hadde det også veldig godt. Jeg merket at jeg kom til å komme hvis jeg ikke stoppet, så jeg roet meg ned, å la meg på siden av henne istedet. Men istedet for å ligge å kysse, satt hun seg oppå meg. Hun begynte å bevege seg mer og mer samtidig som hun stønnet. Jeg merket at jeg nærmet meg utløsning, å sa det til henne. Men hun sa "bare la det gå", mens hun beveget seg mer og mer intenst. Det skjedde som det måtte skje. Det gikk for meg. På en mer intens måte en jeg hadde kjent før.

 

Så til poenget: Er dette normalt? Jeg synes nesten dette er enda bedre enn vanlig sex. Vi har gjort det et par ganger til etterpå. Og det er like godt hver gang. Noen ganger har jeg vært oppå henne helt til det går for meg. Jeg merker at hun også synes det er godt. Men langt i fra like godt som det jeg har. Vi har selvsagt vanlig sex også. Og jeg nyter det også. Men likevell. Det har hendt at jeg har sparet meg fra å onarare, slik at det skal veldig lite til før jeg kommer.

 

Sorry for en lang lang post. Men jeg måtte bare få dette ut. Jeg tør ikke fortelle henne hvor mye nytelse jeg får ut av dette. hehe føler meg vel litt fjern og unormal på en måte. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan være akuratt like opphissende det..med bare litt klær på er det litt som må utforskes med fantasien,og DET er like naijs ;)

 

Hehe.

 

Jeg er ikke så ofte på nett. Men nå har jeg lest mye omkring på dette fenomenet. Og jeg er heldigvis verken alene om det, eller unormal. Hehe selv om kanskje dama mi synes det. ;)

Lenke til kommentar

Jeg tørrpulte senga mi :ph34r: før jeg fant ut hvordan den vanlige måten var å onanere jeg. Etter å ha vel tørrpult et år, ble jeg fortalt om den vanlige måten å onanere på. Jeg klarte ikke å få utløsning med den vanlige måten. Dette var litt rart, men det var vel pga. at kroppen min var vant til å gjøre det på denne måten. Tenkte ikke mer på det, men så kom jeg til denne siden:

 

http://healthystrokes.com/

 

Så nå runker jeg på vanlige måte, det er dritdigg å tørrpule, men jeg gjør det ikke. Har hørt fra den siden at personer som har tørrpult/runket at de ikke fikk utløsning ved å knulle, så dette fortsetta jeg ikke med....

Lenke til kommentar
Nei, nå begynte jeg å tenke at jeg var litt unormal, for hele gjengen her kommer visst av det.. hehe

Jeg skjønner ikke hva som er så opphissende av tørrpuling. Greit, ei kjerring ville at jeg skulle tørrpule istedet for å pule sia hu var redd, fikk jo ikke noe utløsning eller noe særlig tilfredstillelse av det.

 

Fikk hun da? Det er freaky, ekke så godt når det er tørt heller ^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...