Gå til innhold

Hva fikk du til Jul? (av spill etc)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ett spill som var på tilbud det var onimusha dawn of dreams til PS2 av brodern!

Men som sagt så har jeg alle storspillene som er kommet, og jeg takler ikke å gjømme dem vekk til jula...

Så jeg har hatt julaften for mangen ganger iår

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ingen spill i år men så har jeg allrede rasket til meg det jeg syntes er bra så det gjør egentlig ikkeno. Fikk en del gavekort og penger da som helt sikkert kan brukes til spill. Vet att Burnout Paradise kommer i januar så da går vell det ene av gavekortet.

Fortsatt god jul folkens

Skrevet

S.T.A.L.K.E.R. av en kompis, det var vel eneste spillrelaterte gave jeg fikk.

Ellers fikk jeg alle "Stieg Larson" bøkene og ei bok om "Slaget ved Stalingrad".

Spennende :D

Så blir det å pine seg gjennom de forbanna skumle X-labbene i Tsjernobyl. *Shivers*

Skrevet (endret)

Jeg har vært så "heldig" å kunne kjøpe absolutt alle de råe spillene før julas bjeller ringte... jula inn. Derfor ønsket jeg meg ikke noen spill, men heller klær, deodorant og parfyme og et nydelig Burton snowboard. :)

Fikk også flere bøker, som Slaget ved Stalingrad og to historiebøker. Nais. :)

Endret av Slu
Skrevet

Fikk ikke mye spillrelatert til jul. Fikk Uncharted og 300 på blu-ray. Så ga jeg brodern Letters from Iwo Jima og Flags of our Fathers på blu-ray. Så nå har jeg de, Goodfellas og The Patriot på blu-ray. Så skulle jeg få snowboard, men broderns et år gamle Burton-brett var blitt for lite og var lite brukt så jeg overtok det, og fikk pengene for det brettet jeg egentlig skulle få rett i hånda. Tror det blir brukt på spill og klær.

GOD JUL! :w00t:

Skrevet

Jeg fikk et gavekort på 599,- av søstera mi, så nå lurer jeg på om jeg skal handle Guitar Hero3 eller vente på Rock Band i mars (til ps3, altså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...