Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spilleren slukker ved høyt volum


Joffii

Anbefalte innlegg

det er nok strøm i veggutaket ditt hjemme også med det er fortsatt ikke helt stabilt for det..

Er så stabilt som som det trenger å være så lenge det ikke bli overbelastet.

 

Men siden vi andre ikke skjønner poenget ditt kan jo du forklare.

 

Hva gjør en kondensator da som regulerer spenningen slik at den blir stabil for det høres jo ut på uttalelsene dine at du virkelig kan dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en kondensator sin jobb er å sikre stabil driftspenning til forsterkeren. det er normalt at batteri spenningen faller når bassen slår som fullt. kondensatoren kompenserer for dette ved å gi ut strøm til forsterkeren når den trenger dette og lader seg opp når forsterkeren ikke krever så mye strøm.

 

Har ikke sagt at dette bør være en erstatning for et godt batteri:)

selv klarer jeg meg fint uten.

Lenke til kommentar
en kondensator sin jobb er å sikre stabil driftspenning til forsterkeren. det er normalt at batteri spenningen faller når bassen slår som fullt. kondensatoren kompenserer for dette ved å gi ut strøm til forsterkeren når den trenger dette og lader seg opp når forsterkeren ikke krever så mye strøm.

 

Har ikke sagt at dette bør være en erstatning for et godt batteri:)

selv klarer jeg meg fint uten.

Så lenge Truck_Driver ha mer enn nok strøm så hjelper en kondensator uansett veldig lite....

 

Vi snakker her om så ujevn spenning at spilleren stopper, det vil aldri skje så lenge batteriet har stor nok kapasitet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...