Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spilleren slukker ved høyt volum


Joffii

Anbefalte innlegg

er fremdeles ikkeno vits så lenge man har et ordentlig batteri :)

jeg sier jo ikke at han ikke skal bytte batteri.

er batteriet dårlig må han jo bytte det uansett men som sakt et batteri alene klarer ikke å gi en like gjevn spenning som med en kondensator..

 

Når jeg kjenner til alternativer som er bedre en kondensator til nesten samme prisen så synes jeg kondensator er et ikke-tema.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette er et batteri i FULL stand til å klare..

 

dessuten motvirker man blinking i lysa ved å oppgradere kablene i motorrommet, ikke med kondensator ;)

 

merkelig at INGEN som driver med bilstereo på et seriøst nivå bruker kondensator altså :p

haha nå har jeg hørt det også... :!:

jeg har drevet med bil anlegg i snart 20 år å jeg har ennå ikke sett en seriøs anleggs bygger som ikke bruker kondensatorer..

Lenke til kommentar
dette er et batteri i FULL stand til å klare..

 

dessuten motvirker man blinking i lysa ved å oppgradere kablene i motorrommet, ikke med kondensator ;)

 

merkelig at INGEN som driver med bilstereo på et seriøst nivå bruker kondensator altså :p

haha nå har jeg hørt det også... :!:

jeg har drevet med bil anlegg i snart 20 år å jeg har ennå ikke sett en seriøs anleggs bygger som ikke bruker kondensatorer..

da har du ikke sett skikkelig etter.. ta deg en runde på www.emmaweb.no og www.dbdrag.no da, og vis meg noen som bruker kondensator :)

 

ikke engang mannen som spiller høyest i verden bruker kondensator.. 180,5dB er GANSKE avhengig av strøm..

Lenke til kommentar
dette er et batteri i FULL stand til å klare..

 

dessuten motvirker man blinking i lysa ved å oppgradere kablene i motorrommet, ikke med kondensator ;)

 

merkelig at INGEN som driver med bilstereo på et seriøst nivå bruker kondensator altså :p

haha nå har jeg hørt det også... :!:

jeg har drevet med bil anlegg i snart 20 år å jeg har ennå ikke sett en seriøs anleggs bygger som ikke bruker kondensatorer..

 

Du er fet ass...

 

Spørs hvor du legger lista, men jeg vet om bare EN bil i EMMA som har kondensator :) Han har de nok ikke fordi han manlger strøm ;)

Lenke til kommentar
dette er et batteri i FULL stand til å klare..

 

dessuten motvirker man blinking i lysa ved å oppgradere kablene i motorrommet, ikke med kondensator ;)

 

merkelig at INGEN som driver med bilstereo på et seriøst nivå bruker kondensator altså :p

haha nå har jeg hørt det også... :!:

jeg har drevet med bil anlegg i snart 20 år å jeg har ennå ikke sett en seriøs anleggs bygger som ikke bruker kondensatorer..

 

Du er fet ass...

 

Spørs hvor du legger lista, men jeg vet om bare EN bil i EMMA som har kondensator :) Han har de nok ikke fordi han manlger strøm ;)

Nei det er for å få en gjevnere spenning...

det er ikke til å komme bort i fra....

Lenke til kommentar

Jevnere spenning ja. Om du sliter veldig med strøm fra før så kan det sikkert være med på å hjelpe til litt. Et batteri har mer strømreserver og vil klare å holde en høy last lenger en en kondensator klarer.

 

Se i klovnster sin bil. 6000W... der hadde han NEPPE merket noen kondensator, enig?

Lenke til kommentar
veit ikke om du står fast med det du lærte for 20 år siden, men i dag finnes det RELATIVT raske batterier, som LETT erstatter en kondensator.. les litt på nett om kinetic, cactus, optima osv, så ser du :)

det er greit at det finnes bra batterier nå for tiden.

men det er jo fortsat ikke kommet så langt i utviklingen at det kan ta jobben fra en kondensator fult ut..

 

i så fall så er det jo jævlig rart at de nå tar i bruk kondensatorer på el biler å sånn hvis batteriet kan ta den jobben helt og fullt...

Lenke til kommentar
veit ikke om du står fast med det du lærte for 20 år siden, men i dag finnes det RELATIVT raske batterier, som LETT erstatter en kondensator.. les litt på nett om kinetic, cactus, optima osv, så ser du :)

det er greit at det finnes bra batterier nå for tiden.

men det er jo fortsat ikke kommet så langt i utviklingen at det kan ta jobben fra en kondensator fult ut..

 

i så fall så er det jo jævlig rart at de nå tar i bruk kondensatorer på el biler å sånn hvis batteriet kan ta den jobben helt og fullt...

 

De kondensatorene er nok IKKE på 1-2 farad ;)

Lenke til kommentar
joa.. men fremdeles mener jeg det er bedre med skikkelig batteri istedenfor kondensator.. kom gjerne hit en tur og motbevis det hvis du kan :p

hehe som sakt så mener jeg ikke at du heller skal bruke masse penger på kodensator fremfor et skikkelig batteri men å kombinere et godt batteri med en eller fler gode kondensatorer..

etter mine erfaringer så har dette fungert best uansett hvor bra batterier jeg har hatt...

Lenke til kommentar
joa.. men fremdeles mener jeg det er bedre med skikkelig batteri istedenfor kondensator.. kom gjerne hit en tur og motbevis det hvis du kan :p

hehe som sakt så mener jeg ikke at du heller skal bruke masse penger på kodensator fremfor et skikkelig batteri men å kombinere et godt batteri med en eller fler gode kondensatorer..

etter mine erfaringer så har dette fungert best uansett hvor bra batterier jeg har hatt...

 

Fungert godt til HVA?

 

i dB-drag så er kondensator en negativ faktor f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...