Gå til innhold

Blogg: God jul fra Gamer.no


Anbefalte innlegg

God Jul til alle her på forumet, og så klart til hele Gamer.no redaksjonen.

Gratulerer også Tor-Steinar med barnet :)

Så må alle også ha et flott Nytt år, håper på mange store og små spill begivenheter i det neste året som kommer.

Takker Gamer.no for den flotte siden de er og håper de fortsetter med det i fremtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter skandalen med gamespot. har gamer.no og ign.com og 1up.com tatt plassen. og må si at jeg er utrolig imponert av gamer.no de gir bare bra reviews. har vært enig i omtrent alle. de er også gøye og lese. eneste jeg savner, noe jeg er en stor fan av. for det lettere og få et bilde av spillene nå er video reviews. hvor du kan forklarer med bilder hva du liker og vise hvorfor du liker det osv. men det er omtrent den eneste tingen jeg savner. gamer.no har tatt over gamespot.com bare ikke skuff meg dere også;) hehe:P(noe jeg tror dere ikke vill)

edit: ps. gratulerer med barn:)

Endret av Heroes
Lenke til kommentar
Ja, videoreviews hadde vært noe. Kanskje litt for ressurskrevende, men noe å tenke på for gamer.no i fremtiden?

 

Fortsatt god jul folkens.

sant nok det krever mye ressurser. Men hadde nok trukket enda flere folk. gjøre de enten som www.gametrailers.com

som er klarer film, eller som gamespot som viser små klipp og en person snakker.. og viss de lager en plakat i bakgrunnen med gamer.no hadde vært utrolig kult.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...