Gå til innhold

Blogg: God jul fra Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og god jul til dere i redaksjonen og!

 

Jeg vil rose Gamer.no for å være den beste innen spill på norsk! Dere kom som et sjokk, og råkjørte over alle andre! Både i oversikt, anmeldelser og nyheter. Dere er kanskje ikke de første ute med anmeldelser, men istedet tar dere dere da god tid, og vi får en mye fyldigere anmeldelse. Gamer.no har nå blitt min startside, fordi jeg finner dere mye, mye, mye bedre enn de andre, jeg nevner i fleng Game-Reactor og Spillmagasinet. Det at dere tør å gå imot strømmen og gi topptitler lavere karakter (Spillmagasinet ga Assassins Creed 6'er, dere ga den 7/10, noe det ærlig fortjente, det repeterende spillet.) Og også kudos til dere fordi dere tør å skrive på nynorsk, noe jeg ikke skjønner skal klages på det. Ok, for meg er nynorsk et helvete å skrive sånn sett, men en fryd å lese.

Jeg ser nå framover til et nytt, innholdsrikt år, med mange omtaler, nyheter, og gjerne skulle sett, oppdateringer av siden! Bedre, større, best! :)

 

Og til Tor-Steinar, GRATULERER!

 

God jul, nok en gang. :xmas:

Lenke til kommentar

Gratulerer med både fremgangen og den førstefødte.

 

Selv om man selvsagt har sine kreative forskjeller innimellom, er gamer.no fremdeles den ubestridte ener innen norsk spilljournalistikk, og jeg kommer til å fortsette å benytte meg av siden jevnlig - også på den andre siden av nyttår.

 

God jul! 8D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...