TLZ Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Eg ønsker litt tilbakemeldinger på designet til den nye siden min. Eg er litt ny med Web Design. Viss du absolutt må si at den suger, så si hvorfor. Inlegg til forbedring/forandring hadde vert fint. EDIT:link:http://tls.webmail.no/tlz/Template.aspx
WebKnight Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 En link hadde vært kjekt, ellers så ser den jo veldig bra ut...
WebKnight Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Joda, ser ok ut det, men få litt innhold på sida di før du ber om at folk skal se på den, hva jeg kan si foreløpig er - stilig logo, jeg ville ha valgt andre farger, ellers ser oppsettet greit ut. - Lykke til videre!!
TLZ Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Skrevet 10. februar 2003 Ja kankje det Mikka, men er er ikkje sikker på hva annen font som passer på en mørk side, forslag?
C. Alshus Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Hvorfor kan du ikke bare bruke Arial eller Verdana. De passer like godt på svart som på hvit bakgrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå