Aleks Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Enig der, vi kan heller fortsette og rekruttere senere. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 jeg har ikke fått match på 2 uker, cod4 er fremdeles fucka å spille online Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Vi er en god del medlemer nå ja. Ikke bra å være for mange, så jeg er enig med å stenge rekruteringen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Rekruteringen er da avsluttet. De som er på lista er de som er med i første omgang. Jeg tror vi trenger noen offiserer, er det noen her som kunne tenke seg det? Du må ha endel erfaring i COD4 og klaner generelt. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Lykke til da gutter... det virker som dere har fått et stødig team på beina Edit: Håper vi kan ta en trenings match på nyåret/ når dere er klare? mvh VI.cri74 Victrix Legion Endret 29. desember 2007 av Cri Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Takk skal du ha cri! Godt mulig vi gjenåpner rekruttering senere om det trengs. Forresten, har noen av dere en mic/headsett å anbefale? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Har vært i mange klaner før når det kommer til skytespill, kan sikkert være en offiser, men hva tenker du jobben dems skal være? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Bare poppe innom hjemmesidene våre det når dere har alt på plass. (la til link i forrige post) Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Høres tøft ut.. Er i level 53 for annen gang, men er vel nesten nødt til å joine denne klanen PSN ID: Kriss91 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Hva er det som menes som klan matcher? eneste jeg klare å finne, er at jeg er under klan seek! Klarer jo ikke å fine medlemmer av klanen en gang? Hvorden skal jeg da få spilt en match?? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Du må adde de som er på lista her på ps3 vennelista di. Så fyrer du opp cod4, der kan du trykke invite friends, og så kan du spille med andre i klanen. Skal man spille klanmatch må man planlegge dette på forhånd, altså at man avtaler hvem som setter opp server, hva passord er, når man skal spille osv. Derfor er det fint med eget forum. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Flere enn meg som har problemer med å komme seg inn på cod servere? Har ikke fått spilt en eneste match i romjula. Finner ingen servere:S Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Hvordan går det med hjemmesiden? Lenke til kommentar
picpac Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Flere enn meg som har problemer med å komme seg inn på cod servere? Har ikke fått spilt en eneste match i romjula. Finner ingen servere:S Hmmm, det var underlig. Kommer inn etter max 5 min, samme når jeg spiller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Prøvd og åpne portene 3074 og 3075 UDP? Det løste hvertfall problemene mine med cod4 Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Vel.. Den er oppe og kjører men ikke forumet enda, må linke først. Ellers er siden HER og forum HER EDIT: Kan hende jeg setter opp en ny side, noe i php-nuke. Noen som har et theme for forumet? Endret 30. desember 2007 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Veldig fin side, prøv og få forumet så likt som hovedsiden er vel et godt tips. Ellers så var det noe tekst som sto oppå hverandre nederst på siden, men ellers en veldig bra side, behagelig desing Good job Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Kjempe flott, StalkerPrime! Når det gjelder theme til forumet så finnest det sikkert et passende theme inne på kontrolpanelet. Edit: Skal vi registrere oss på siden nå eller la det vente? Endret 30. desember 2007 av Hjulvisp Lenke til kommentar
Manutd4e Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Luurte bare på en ting... Skal dere drive denne klanen over et forum? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Blir vel det, hva er alternativene? I denne tråden? Blir uoversiktelig i lengden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå