Lock-Aze Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Sikkert jeg som har sett feil, ser at det støtter FF3 nå, men, fremdeles, milelangt unna det jeg er på utkikk etter... Jeg ønsker jo IKKE å måtte trykke mer enn ny tab, så skal eventuelle snarveier som jeg legger inn poppe opp i vinduet.. Dette er i mine øyne en knall funksjon...
mandela Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 (endret) nå sklir det litt ut, men hvis jeg skjønner hva du mener: innstillinger for hurtigvalg => generelt => huk av for "last i tomme, nye faner". Den utvidelsen har ganske mange tilpasningsmuligheter hvis du titter i innstillingene, den gir deg også to knapper du kan legge feks i verktøylinja for navigasjon osv Endret 31. januar 2008 av mandela
G Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Har brukt FF 3.0 en stund nå, om det tar 1,5sekunder å laste siden eller 2,5 sekunder bryr meg heller lite, jeg gleder meg derimot stort med alle de nye funksjonene som er kommet i FF. Hvis de hadde greid å rappe funksjonen til opera, slik at du får "snarveiene" hurtigvist når du åpner en ny "tom" fane så hadde det vært 100% Eller så er jeg storfornøyd med FF 3.0 Det som betyr mest for meg er at de får fikset på den Copy-and-Paste funksjonen. Den er råtten på versjon 1.5.x (ihvertfall på den PC-en jeg benytter nå). Om det skyldes en sliten Windows-installasjon vet jeg ikke. Men den er jo blitt ganske sliten etterhvert her.
Redak Tøren Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Når skal dere innse at Opera er bedre enn Firefox? Den er jammen seiglivet den lille, lure reven som hypet seg frem i et den gang ensidig IE-monopol. Folkens: Det finnes andre og bedre alternativer enn den første pioneren (sett i forhold til folkefrieriet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå