Gå til innhold

Firefox 3.0 Beta 2 ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert jeg som har sett feil, ser at det støtter FF3 nå, men, fremdeles, milelangt unna det jeg er på utkikk etter... Jeg ønsker jo IKKE å måtte trykke mer enn ny tab, så skal eventuelle snarveier som jeg legger inn poppe opp i vinduet.. Dette er i mine øyne en knall funksjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

nå sklir det litt ut, men hvis jeg skjønner hva du mener: innstillinger for hurtigvalg => generelt => huk av for "last i tomme, nye faner". Den utvidelsen har ganske mange tilpasningsmuligheter hvis du titter i innstillingene, den gir deg også to knapper du kan legge feks i verktøylinja for navigasjon osv

Endret av mandela
Skrevet
Har brukt FF 3.0 en stund nå, om det tar 1,5sekunder å laste siden eller 2,5 sekunder bryr meg heller lite, jeg gleder meg derimot stort med alle de nye funksjonene som er kommet i FF. Hvis de hadde greid å rappe funksjonen til opera, slik at du får "snarveiene" hurtigvist når du åpner en ny "tom" fane så hadde det vært 100% :)

Eller så er jeg storfornøyd med FF 3.0

Det som betyr mest for meg er at de får fikset på den Copy-and-Paste funksjonen. Den er råtten på versjon 1.5.x (ihvertfall på den PC-en jeg benytter nå). Om det skyldes en sliten Windows-installasjon vet jeg ikke. Men den er jo blitt ganske sliten etterhvert her.

• 2 uker senere...
Skrevet

Når skal dere innse at Opera er bedre enn Firefox? Den er jammen seiglivet den lille, lure reven som hypet seg frem i et den gang ensidig IE-monopol. Folkens: Det finnes andre og bedre alternativer enn den første pioneren (sett i forhold til folkefrieriet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...