Gå til innhold

Duke Nukem Teaser i morgen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare 6 år til neste teaser nå.

For 6 år siden kom det jo faktisk ut flere teasere og screenshots. Det spillet så jo innmari rått ut, og det var tydeligvis spillbart også, men hva skjedde egentlig med det? Sa de bare "this stinks" og startet med helt blanke ark?

Skrevet

Og jeg som har tvilt ... :cry:

La oss ikke glemme at det som gjør Duke3D til et sinnsykt artig spill aldri har vært grafikken, men gameplay og humor. Derfor trenger ikke Forever å være noen Crysis-beater heller, hvis de klarer å leve opp til arven. Noe jeg egentlig tviler litt på, men den som lever får se.

Skrevet

Fy faen det her var bare så jævli rått, bedre enn julaften. Til de av dere som griner fordi ikke grafikken muligens holder mål til Crysis, så får dere heller fyre opp Crysis og titte på roser da vet du mens vi andre sparker alien RÆV i Duke :thumbup:

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

I et spill som Duke Nukem så har grafikk ingen ting å si. De som ikke vil spille DNF på grunn av dårlig grafikk, vet ikke meningen med spill.

Dette gjelder egentlig spill generelt.

Endret av medlem-105082
Skrevet (endret)

Gjør de en god jobb med dette er det jo ikke grenser for mye det vil selge. De som spilte de første Duke spillene er jo blitt eldre og mer ansvarsfull, ergo større salg, kanskje tilogmed på pc.

Krysser fingrene for at dette ikke blir en ny Sof:Payback episode.

Endret av Villanden
Skrevet

Der skiftet spillet uviklere, så det skjer så godt som garantert ikke.

Dess mer ansvarsfull man er, dess flere kopier kjøper man? :p Kan vel tenkes at største-parten av salg av spill gjøres av folk under den alderen vel?

Skrevet

Der skiftet spillet uviklere, så det skjer så godt som garantert ikke.

Dess mer ansvarsfull man er, dess flere kopier kjøper man? :p Kan vel tenkes at største-parten av salg av spill gjøres av folk under den alderen vel?

Hehe. Mente at jo eldre man er, jo mer penger har man å bruke på spill. Noe som resulterer i færre ulovlige nedlastinger.

Skrevet

Hvis DNF faktisk kommer ut på denne siden av kommende årtusenskifte, så kommer jeg til å gå i spinn. Jeg har ventet på dette siden oppfølgeren til smått legendariske Duke 3D ble annonsert for over 10 år siden.

Skrevet (endret)

Tror Duke Nukem vil gå to veier.

1. Der dagens FPS sin jakt etter realisme som går inn på kreativiteten innen design, vil DNF overraske og tiltrekke seg spillere med sin særpregne stil (slik som Duke Nukem 3D gjorde i 1996).

2. Et allerede mettet FPS-marked er så fokusert på realisme at veldig få bryr seg om DNF, for det ikke forholder seg til "oppskriften".

Personlig håper jeg på det første. Duke Nukem 3D var for meg så forskjellig fra alle FPS på den tiden (som faktisk mange andre riktignok). Den inneholdt store mengder action, vold, humor, råe våpen og varierte fiender og bosser. Teaseren ser veldig lovende ut, og jeg jeg glad de har lagt seg på den samme stilen, spesielt med fiendene.

Endret av TCi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...