Gå til innhold

Problemer med mms oppsett til mobilen,


Anbefalte innlegg

Har nå hatt problemer med mms oppstette på to nye tlf. Først når jeg kjøpte meg ny Nokia N73 med chess abonnomang fikk jeg ikke mms opsette til å fungere etter mye fram og tilbake med kunderservice skiftet jeg til tele2 fikk de samme problemene her. Karvet mobilen min tilslutt. Og gjikk tilbake til min gamle d500 hadde nå telenor abonnomang og kunne da sende mms som før. Skiftet til chess å kjøpte meg k850i da startet de samme problemene. Har i dag k850i med tele2 champion kan heller ikke nå mota eller sende mms. Når jeg skal sende kommer det i emne ( ikke i hjemmenettverk ) Så når jeg prøver en gang til kommer det kommunikasjons feil.. Noen som har vert ute for noe lignende?? eller vet hva man skal gjøre.. Har ikke hatt problemer med å sende mms med telenor.. men har heller ikke prøvd telenor på disse tlf.

Har hørt noe at det kan være problemer med mms oppsett vist du har skiftet abonnomang ofte .. men vet ikke noe mer.

 

Setter stor pris på visrt noen kan hjelpe meg her. Kundservice er tja hva kan jeg si. Må jo spørre her. Har blitt ringt nå av support 4 ganger å er kommet like langt

Endret av Billybob82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg regner med du har bestilt oppsett for MMS ja?

Hver operatør krever sine MMS innstillinger og det er lurt å slette alle de gamle innstillingene FØR du legger inn de nye.

 

 

 

Har slettet alle andre innstillinger. Har gått inn å tilbakstilt innst. prøvd å mottat mms oppsett fra SE sine sider men ingen nytte wap fungerer som det skal.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at det er noe galt med tlf din. Men for sikkerhets skyld kan du teste med Telenor simkortet først og sende/motta MMS med din egen tlf til ditt eget nummer.

 

Det som muligens har skjedd er at du har flere oppsett på tlf, så det lureste er å slette de som du har og starte på nytt. Deretter må du aktivere mms-tjenesten på din tlf om du har tele2 som sistemann/kvinne sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...