Ayb Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor vant The Orange Box over Crysis i "best teknologi"? MSN Electroworld
AndyF Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 er vel sikkert fordi source motoren klarer å gi god grafikk og ytelse på begrensede systemer
Sodd Ball Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ble mer overrasket over at årets spill ble Bioshock. Kjedet meg de timene jeg spilte, og ga opp ca. midt i spillet.
Villanden Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ble mer overrasket over at årets spill ble Bioshock. Kjedet meg de timene jeg spilte, og ga opp ca. midt i spillet. Var vel veldig mange som ikke har samme mening som deg da
Arang Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Antakeligvis fordi du må ha et monster av en maskin for å få noe særlig ut av Crysis. Source er nydelig uansett hva du kjører den på.
Crazy_Man Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ble mer overrasket over at årets spill ble Bioshock. Kjedet meg de timene jeg spilte, og ga opp ca. midt i spillet. Var vel veldig mange som ikke har samme mening som deg da jeg har. Crysis må man ha monsterpc for å kjøre grei nok grafikk. til hl trenger man en mid-end for å kjøre nesten på fullt. hvis jeg ikke tar så feil
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Er mer overrasket over at spillepakken "Orange Box" vant, og ikke et av spillene, skjønner ikke hva de tenker på.
TCi Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Det overrasker meg faktisk ikke. Source-motoren viser en større allsidighet enn CryEngine 2, av den enkle grunn at den er mer fleksibel med tanke på maskinvare. CryEngine 2 er laget for å presse teknologi til et nytt nivå, og retter seg mot high-end-brukeren. Alt i motoren er av siste teknologi, som blant annet Parallax Occlusion Mapping og annet hva DX10 kommer med. Source er helt anerledes. Den er mer allsidig og fleksibel, og støtter (helt fram til Episode 2) alt fra DirectX 7 til 9.0 c. Samtidig har den også en rekke imponerende effekter og teknologier, som gir oss spill som Half Life 2 til Team Fortress 2. To helt forskjellige grafiske stiler. Dette er ikke noe CryEngine 2 har å stille med nå.
dekar24k Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ble mer overrasket over at årets spill ble Bioshock. Kjedet meg de timene jeg spilte, og ga opp ca. midt i spillet. Haha word på den. Jeg spilte det istad i 20 min og ble lei. Tviler på jeg kommer til å spille det igjen ..
Neppe Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er glad de har valgt å peke ut DIRT fremfor alle andre møkka bilspill
nosync Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hvorfor vant The Orange Box over Crysis i "best teknologi"?MSN Electroworld Jeg tror at det er som et "Apple/Mac syndrom"....folk meiner at alt Valve lager er gud..... Det er klart at Crysis er mye bedre teknologisk enn Orange Box... Endret 17. desember 2007 av nosync
Klumpete Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 jeg synes source spill er genialt, ganske pen grafikk og det dras på kjipe pcer
RamGuy Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er glad de har valgt å peke ut DIRT fremfor alle andre møkka bilspill Joda. Men jeg syntes egentlig at "Test Drive Unlimited" hadde heller fortjent plassen, eller hvert fall en eller annen pris. Da jeg (personlig hvert fall) finner online funksjoner / delen i spillet helt genial Når det kommer til kjøre opplevelse, realisme og grafikk stiller spillet ikke dårlig heller. Syntes hvert fall jeg da
wwwerner Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 jeg synes source spill er genialt, ganske pen grafikk og det dras på kjipe pcer PC-en min er kjip, men den klarer ikke Source... Personlig synes jeg det er teit å regne Orange Box som et spill. Det er en spill-pakke, bestående av tre spill. Dersom det hadde vært HL2: Episode 2 som vant, så hadde det vært greit, men her er det altså tre spill som vinner. Litt OT: Hvordan kan Super Mario Galaxy bli beste actionspill? Det er da mange andre actionspill fra 2007 som er bedre?
Sodd Ball Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 jeg synes source spill er genialt, ganske pen grafikk og det dras på kjipe pcer PC-en min er kjip, men den klarer ikke Source... Personlig synes jeg det er teit å regne Orange Box som et spill. Det er en spill-pakke, bestående av tre spill. Dersom det hadde vært HL2: Episode 2 som vant, så hadde det vært greit, men her er det altså tre spill som vinner. Litt OT: Hvordan kan Super Mario Galaxy bli beste actionspill? Det er da mange andre actionspill fra 2007 som er bedre? Alle spillene i pakken bruker source engine, da skulle det ikke være noe problem å rangere det som spillet med best teknologi.
wwwerner Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Alle spillene i pakken bruker source engine, da skulle det ikke være noe problem å rangere det som spillet med best teknologi. Åja... Uansett om det gjelder teknologi eller ikke, så synes jeg de burde delt opp pakken og eventuelt latt HL2: EP2 vinne...
Monkeyboy Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Source engine ble vel ikke lansert i år. Er ikke vitsen med sånne kåringer å hylle det som er nytt for året?
Imidura Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Joda. Men jeg syntes egentlig at "Test Drive Unlimited" hadde heller fortjent plassen, eller hvert fall en eller annen pris. Da jeg (personlig hvert fall) finner online funksjoner / delen i spillet helt genial Når det kommer til kjøre opplevelse, realisme og grafikk stiller spillet ikke dårlig heller. Syntes hvert fall jeg da Spillet ble jo sluppet til X-box 360 08-Sep-2006, så det er ikke så sikkert at det regnes som et spill fra i år.
ttt Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Som Monkeyboy er inne på, er det vel litt seint å kåre Source-motoren til best teknologi i år. Det er vel ikkje gjort så store endringar i motoren det siste året at den kan forsvare å bli nominert til årets beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå