Gå til innhold

Brukernes juletrær julen ´07!

Slurt-is

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle lage en tråd om juletrær, og siden det sikkert er mangen som bor på hybel/alene, så er det jo morsomt å se om de også fyrer opp noe tre :)

Her er mitt for i år:

131933.jpeg

Endret av Slurt-is
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

See posts above.

Lille julaften er pyntedag! Dessverre har folka kjøpt plasttre i år. "Kan ikke la det røsse nåler på nygulvet, vet du vel". My ass!

Endret av OML
Skrevet (endret)

post-137005-1197971728_thumb.jpg

Juletreet skal ikke inn før lille julaften! :)

Kommer med et bilde når det er pyntet.

Sorry for dårlig bilde...

Endret av wwwerner
Skrevet

Juletreet blir ikke satt opp før lille julaften. Trodde alle gjorde det jeg. :hmm:

Det er jo da julestemningen kommer! NRK's program Kvelden før kveld! Grevinnen og hovmesteren! Blir jo bare å ødelegge hele julestemningen å sette opp treet før skolen er slutt.

Skrevet
Juletreet blir ikke satt opp før lille julaften. Trodde alle gjorde det jeg. :hmm:

Det er jo da julestemningen kommer! NRK's program Kvelden før kveld! Grevinnen og hovmesteren! Blir jo bare å ødelegge hele julestemningen å sette opp treet før skolen er slutt.

Akkurat samme her. Men jeg ler ikke like mye av Grevinnen og Hovmesteren nå som da jeg var rundt 5-7... :hrm:

Skrevet

Akkurat samme her. Men jeg ler ikke like mye av Grevinnen og Hovmesteren nå som da jeg var rundt 5-7... :hrm:

Jeg ler like godt hver jul :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...