Gå til innhold

Pynt Firefox til jul

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
for det er så vanskelig å gå på "utvidelser" og endre tema -.-

Poenget ver vel å kunne skifte tema uten å starte firefox på nytt.

Skrevet (endret)

er det bare jeg som sikke ser noen lenke på mozilla sidene? :blush:

hadde jo installert det:) kanforresten skifte så mye du vill uten og starte ff på nytt

Endret av leifeinar
Skrevet

Hva er egentlig forkjellen på opera of firefox? Jeg har prøvd begge, men er vel ikke noen større forkjeller enn at i opera så kan du ha 9 forkjellige nettsider i sånne stilige luker?

Skrevet
Hva er egentlig forkjellen på opera of firefox? Jeg har prøvd begge, men er vel ikke noen større forkjeller enn at i opera så kan du ha 9 forkjellige nettsider i sånne stilige luker?

Du mener faner? Dette har firefox også, derimot burde du ikke startet denne diskusjonen her, flamewar ensured!

Skrevet (endret)
Hehe, Snowman var kul :wee:

nå er det full jul i stua, bruker også snowman. installert jule screensaver og et fint desktopbilde hvor det snør.... :yes:

edit: heter visst jul og ikke hjul....

Endret av leifeinar
Skrevet
Hehe, Snowman var kul :wee:

nå er det full jul i stua, bruker også snowman. installert jule screensaver og et fint desktopbilde hvor det snør.... :yes:

edit: heter visst jul og ikke hjul....

Ah, jule desktop, hvor fant du det? Har ikke funnet noen fine selv. Hehe. :wee:

Skrevet
Du mener faner? Dette har firefox også, derimot burde du ikke startet denne diskusjonen her, flamewar ensured!
Nei, han meiner Speed Dial.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...