Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

benet mitt beveger seg ufrivillig av seg selv


Schnell

Anbefalte innlegg

som overskriften sier... benet har alltid begynt å hoppe litt sånn av og til, men jeg har alltid greid å stoppe det. men nå i det siste har det komt sånne.. spamser eller hva jeg skal kalle deg smo gjør at beinet mitt bare hopper og hoppper og jeg greier ikke stoppe det selv om jeg prøver. det stopper først når jeg begynenr å gå mye.

 

hva kan det være? jeg er redd det er en dødelig sykdom, fetteren min sier han tror det er kreft

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har time på mandag, men jeg er bare så bekymret så jeg greier ikke tenke på annet.

nei jeg trodde ikke det var kreft asså, det er bare fetteren min som sier at faren til en kompiss av hans fetter hadde noe liknenede og han døde av kreft, så han var overbevist om at jeg hadde det

Lenke til kommentar

Nei,kreft og noe sånn død eller amputasjon skal du bare slå fra deg med en gang.

 

Eg så litt tåkete på ene øyet for en stund siden,og så på nettet og så at symptomene var akuratt de samme som grå stær..og at det senere spredde seg til det andre øyet..fikk helt noia i 5-6dager..gikk til øyelege..og det vare bare en litt skjev hornhinne..ingenting farlig.

 

Poenget mitt er...ikke tro det verste:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
ja :( det gjer nok det eg er redd det er kreft har vore hoss legen 3 gonger men han finn aldreg noke gale med det... :(

Jeg har også sånn innimellom og det bråker veldig i timene på skolen. Jeg syns det bare er morsomt. ^^

Du får bare se på den lyse siden av saken, og tenke at du sikkert trimmer musklene i beinet automatisk og ikke trenger bruke penger på disse produktene på TV-shop. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...