Gå til innhold

Har du mistet nettilgangen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjelder dette også Vista x32, Vista x64?

Husker jeg installerte en oppdatering på begge OSene og etter ca en halv time så mistet jeg nett forbindelsen. Jeg har da trodd at det har vært noe feil med linksys kortene og da hentet en clean install fra et Ghost image.

 

Jeg har vista 64-bit og det samme skjedde med meg. Nå kan jeg jo ikke si for sikkert at det var denne patchen som gjorde det. Skal se på det etter jeg kommer fra trening i kveld.

Lenke til kommentar

Det ser ikke ut til at Microsoft har foretatt seg noe ihvertfall. KB'en ligger der for nedlastning like fullt.

Takk for at dere gjorde oss oppmerksomme, nå er ihvertfall PC-en min fri for den KB'en enn så lenge.

 

Det er noen som sier de har fått PC-en til selv om de har installert alle oppdateringen. Det er jo litt interessant.

Kanskje noen kan forklare problemet ennå grundigere enn artikkelen har gjort?

 

(Bruker Windows XP jeg)

Endret av G
Lenke til kommentar
Har hatt problemer med alle maskinene her hjemme meg at det er treigt å surfte.Lang tid før sidene endelig laster.

Om det er denne oppdateringer som er skylden vet jeg ikke men den er nå fjernet så får vi se om det blir bedre.

Dette startet for ca 1 uke siden hos meg.

Samme her. Telenor nekter for at det er noe feil fra deres side, men det er den eneste logiske forklaringen siden ingenting har blitt endret på min side på laaang tid. Slappe jævler!

Lenke til kommentar
Har hatt problemer med alle maskinene her hjemme meg at det er treigt å surfte.Lang tid før sidene endelig laster.

Om det er denne oppdateringer som er skylden vet jeg ikke men den er nå fjernet så får vi se om det blir bedre.

Dette startet for ca 1 uke siden hos meg.

Samme her. Telenor nekter for at det er noe feil fra deres side, men det er den eneste logiske forklaringen siden ingenting har blitt endret på min side på laaang tid. Slappe jævler!

Har telenor jeg og.

Har fjernet oppdateringen men ingen bedring...

Får ringe telenor og klage tror eg...

Lenke til kommentar
Jeg merket ingenting, men jeg fjernet den for å være på

den sikre siden.

Jeg kjører IE6. Er den noen av dere som har problem som kjører IE7?

Jeg har 32bit Vista Ultimate med IE7. Og jeg måtte deaktivere det trådløse kortet og aktivere det gjen føre jeg kom på nett gjen. Hjalp ikke å bare koble fra og til.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...