MrVilla Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Vel...regner med at topic sier det meste. Jeg kunne dette før, men har glemt det ut Noen som kan gi meg ett tips?
johanlo Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Start opp et kommando-vindu. Skriv dir > filnavn, der filnavn er filnavnet der listen havner.
Hårek Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Det er jo mange muligheter. Karen har et bra gratisprogram: http://www.karenware.com/powertools/ptdirprn.asp
Snorre123 Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Er ikke sikker på om det er dette du mener, men kan det være at du vil at Windows skal vise filene som en liste? Gå på View (Vis) i menyen i mappen, og velg List, eller enda bedre; Details.
MrVilla Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Skrevet 8. februar 2003 Hårek kom nærmest! Var nok litt uklar her ja. Det som jeg mente var at jeg ville generere f.eks en txt fil som inneholdt navnene på alle filene i en katalog
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Det finnes et program som heter acdsee ettelerannet, tror det har en slik funksjon som du ønsker.
s_M_p Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 stå i katalogen du vil lage txtfil av å skriv dir /s > navnpåfil.txt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå