Kentinho Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Les denn artikkelen fra Wikipedia. En del kjente navn og steder fra spillet. Byene Acre, Damascus og Jerusalem er nevnt. I tillegg til navnene al-Hakim og Saladim. Hva slags rolle hadde disse personene i spillet? Jeg husker ikke. Det Tredje Korstoget handler om Richard I av England. Er det samme Richard som man skal drepe i Acre?
Morten Porten Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Kommer ann på.. jeg husker ikke helt. Er det den samme Richard som dreper han monken i spillet? Men uansett så ja. Noe av historien i Assassin's Creed er sann, sett bort ifra Altair, men det er funnet bevis på at det fantes et slikt "snikmorder" miljø Endret 12. desember 2007 av Morten Porten
Laland Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Passer jo bra på tidsunktet, sammen med det tredje korstoget også. 1192. (AC er 1191) Endret 12. desember 2007 av Laland
Monkeyboy Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg regner med at AC er inspirert av hashshahin-sekten. Nå har jeg ikke spilt spillet selv, men denne sekten er blitt brukt som inspirasjon for de fleste leiemordere fra denne tiden: http://en.wikipedia.org/wiki/Hashshashin
nullet6 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hashasin sekten fantes. Ordet assassin kommer fra det navnet. Det er ikke richard man dreper i spillet, men en som heter sigbrand(han som dreper monken) Han var den første lederen av the knights teutonic. Saladin var lederen av den muslimske hæren som sto imot richard......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå