Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte på mekken på Egge (den andre videregående her for praktiske fag) men de sa de ikke kunne gi meg ett konkret svar da de holder på forbrede seg til eksamen. Skulle ringe igjen klokka 2 og høre da ...

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å komme inn hovedinngangen og se den trappa.

Første natta du ikke sover med meg, så blir det såpass jævlig. Hos meg drømte du bare søtt :p

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Wut? Hvorfor har dere fri mer enn oss? :-(

Skrevet
Sorgens, Mikkel. Hva er galt med bilen?

Så mye rust i venstre demperbrønn på bakhjulet at den har bøyd seg ... Ser vel på ei saftig regning

Kom til meg så skal jeg fikse det for deg gratis..

Skrevet
*snip*

Første natta du ikke sover med meg, så blir det såpass jævlig. Hos meg drømte du bare søtt :p

Har ikke sovet alene på godt over ei uke nå. Sov alene i senga på hytta, men da var det likevel to til som sov på samme rom... Får sikkert ikke til å sove alene lenger :dontgetit:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg er trøtt..

Noen timer på øyet nå hadde ikke vært feil.

Fucket døgnrytnme? Oh yes!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...