Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 (endret) Hva skal dere idag? Jeg skal på fotbalkamp Endret 13. april 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk
K.. Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Eneste fotballen jeg liker å se er når Norge spiller landskamp.
Freedom1 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Altså; fotball i seg selv er ikke gøy eller interessant Den påstanden er så latterlig arrogant at jeg virkelig ikke vet hva jeg skal si. @ Sameboe: Nei, det var ikke derfor. Det var fordi jeg når jeg var sju så en kamp med Liverpool, og jeg syntes Gerrard var så fantastisk god og hadde så god sportsånd at jeg begynte å heie på dem. Og ikke kom og påstå at du har noen bedre grunn for å heie på ManU
Lemon Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Jeg skal rydde det kaoset som er rommet mitt, tenker jeg. Også flytte ned til mamma.
Sameboe Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Altså; fotball i seg selv er ikke gøy eller interessant Den påstanden er så latterlig arrogant at jeg virkelig ikke vet hva jeg skal si. @ Sameboe: Nei, det var ikke derfor. Det var fordi jeg når jeg var sju så en kamp med Liverpool, og jeg syntes Gerrard var så fantastisk god og hadde så god sportsånd at jeg begynte å heie på dem. Og ikke kom og påstå at du har noen bedre grunn for å heie på ManU Tror ikke Gerrard spilte på A laget da du var 7 år Ihvertfall ikke fast Jeg har en god grunn, og grunnen heter Solskjær...Herlig spiller
Ballus Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Ja. Men det blir jo sånn at jeg heier på Manchester. Men jeg begynner ikke og heie på Chelsea selvom Chelsea da vinner Champions League flere ganger. Joda, det er ganske enkelt. Det laget som vinner Champions League er best. Vi slutter der. Jeg har badet for første gang i år. Det var litt kjølig.
:---{D Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hva skal dere idag? Se på en film og sove ut etter en slitsom helg tipper jeg. Dessuten hadde det kanskje vært kjekt å få vaska litt klær. *snap* Hvor forsvant kommentaren om jeg er bitter?
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Bortevekk. Jeg visste du kom til å bli sint S
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Skal vaske klær og rydde litt jeg. Lurer jaggu på om jeg skal fyre opp i peisen også. I morgen begynner jeg med hageprosjektet mitt.
:---{D Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hvorfor skulle jeg bli sint? Det er internett! Jeg er egentlig litt imponert over at jeg ble kalt både bitter og arrogant på en side. I morgen begynner jeg med hageprosjektet mitt. Eh, hva? Når ble du Blomster-Finn?
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 For et par uker siden. *knekke på håndleddet* Folk som har bodd her de siste 15 årene har vært av typen narkis eller alkis, så det ser rimelig jævlig ut her.
Sameboe Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 http://bosniancrib.blogg.no/?c=1239630676 Veldig bra innlegg
Lemon Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Tja. Skjønner godt at det er frustrerende, men jeg veit ikke helt hva jeg skal si. Det bare er sånn.
Sameboe Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Men innlegget om Ronaldinho var lol xD Makan til tull
Dzeko Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Men innlegget om Ronaldinho var lol xD Makan til tull loool, noen gikk på det
Dzeko Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Det er trist at det er sånn da Seff er det trist. Alt kompisen min gjør er å sippe. Men kunne jo ha skrevet masse dritt om gutter som ditcher jenter og da. Noe dama påpekte istad:P Men drop that, bloggen min er en real manneblogg! Og i en manneblogg, har mannen rett
Anbefalte innlegg