Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:eek:

Vært ute for verre før, russetidene f.eks.

Og hver jævla sommer er det mye verre, har bare ikke vært på ei sånn godfyll på lenge :p

Føltes godt, og merkelig å ikke være klein eller ha huepine :p

Ida, hvor mange har du lokka til AD nå? :p

Skrevet (endret)
Demon, du må lvle til chan sitt lvl så vi kan spille sammen. Jeg blir ensom under alle boost'ene.

Er jo så heeelvetes kjedelig daaa. :( Men skal prøve.

Blir bedre når vi er sammen, daa.

Sjur: Mange nok? :p

Endret av Lillium
Skrevet (endret)

Har aldri skjønt det der med rosinen i pølsa..hva slags pølse har rosiner i? Og hvorfor skal det være en bra ting? Jeg ville ikke tenkt "YES!!! EN ROSIN!" når jeg spiste grillpølse på Narvesen. Mere WTF?

Endret av Bytex
Skrevet

Wiki: Uttrykket stammer fra 1600-tallet, da man for smakens skyld la inn rosiner i enden av pølsene, der man knyter igjen, når man stoppet blodpølser.

Ew.

Men kom egentlig ikke på noe bedre i farten.

Skrevet

Har en MySQL database og har en tabell med et passord felt men får ikke den MD5 noen som kan gi et kjapt svar :)

Den står som "VARCHAR" "128" nå.

Skrevet
Har aldri skjønt det der med rosinen i pølsa..hva slags pølse har rosiner i? Og hvorfor skal det være en bra ting? Jeg ville ikke tenkt "YES!!! EN ROSIN!" når jeg spiste grillpølse på Narvesen. Mere WTF?

Pølser + rosiner = ikke godt. Liker ikke rosiner fra før av heller, men likevel... Merkelig uttrykk egentlig.

Skrevet

Ida, ser det.

Vel, nå som jeg har påskeferie fra WoW og bare spiller Pokémon, så får jeg ikke med meg noe uansett.

Syns jeg har klart å holde meg ganske bra unna Facebook, Nettby, forum og blogging også *stolt av seg selv*

Skrevet (endret)
Har en MySQL database og har en tabell med et passord felt men får ikke den MD5 noen som kan gi et kjapt svar :)

Den står som "VARCHAR" "128" nå.

Ah, det problemet har jeg også hatt. MD5 i mysql databaser er så og si umulig. Husker jeg slet i lang tid med det, og ga opp. Jeg kan ikke huske konkret hva feilen var, da.

EDIT: Men er det sikkert mulig :)

Endret av The Prophet
Skrevet

Der fikk du sannelig rosinen i pølsa.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...