Demantios Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jentelus ser ikke farlige ut, men de kan være dødelige. Akkurat som jenter i seg selv. Kanskje det henger sammen? Ser da ingen grunn til sammenheng mellom det oO
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg begynner å få skikkelig lårmuskler igjen. Jeg elsker det.
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jentelus ser ikke farlige ut, men de kan være dødelige. Akkurat som jenter i seg selv. Kanskje det henger sammen? Ser da ingen grunn til sammenheng mellom det oO Jenter suger.. Noen er til og med flinke til det! Ooh.. Jeg fikk den verste BJ'n på nyttårsaften.. Jeg følte for å dele det med dere Endret 22. januar 2008 av Den store P
medlem-90636 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Utseende kan bedra. Akkurat som en jente, hun kan være søt og slink og fin, men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin!! Det har jeg lurt på en stund egentlig, hva betyr det uttrykket? At hun koker din kanin? Det er fra klovner i kamp sin sang, om hu gale dama som hadde kokt kaninen til fyren , og han fant kaninen sin død (og kokt) Kul tatoo da eplefe!
Programvare Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Me likey, men hvem? Muttern. Av en eller annen grunn visste jeg at noen kom til å svare det.
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hvordan i all verden fikk du godkjent det navnebyttet der? xD
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Det er fra klovner i kamp sin sang, om hu gale dama som hadde kokt kaninen til fyren , og han fant kaninen sin død (og kokt) Det er jeg klar over, men jeg trodde de hadde fått det fra et sted, at det har en betydning, eller er det bare det at ho har kokt kaninen hans? Jeg har hørt det flere steder skjønner'u.. Hmmm Endret 22. januar 2008 av Den store P
tom waits for alice Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Akkurat som en jente, hun kan være søt og slink og fin, men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin!! Det har jeg lurt på en stund egentlig, hva betyr det uttrykket? At hun koker din kanin? Se Glenn Close i filmen Fatal Attraction så forstår du. Den norske versjonen er fra en sang av "Klovner i Kamp". Geir
medlem-90636 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jenter suger.. Noen er til og med flinke til det! Ooh.. Jeg fikk den verste BJ'n på nyttårsaften.. Jeg følte for å dele det med dere Grattis!
chokke Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Av en eller annen grunn visste jeg at noen kom til å svare det. Jepp, jeg er dritstolt!
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hvordan i all verden fikk du godkjent det navnebyttet der? xD Dunno. Dotten som godkjente det, selvom en moddis ville forandre det. =P Jeg tapte et veddemål.. derfor navnbytte.
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Dunno. Dotten som godkjente det, selvom en moddis ville forandre det. =P Jeg tapte et veddemål.. derfor navnbytte.Veddemål med hvem? Du er klar over at det ser ut so en stor orddelingsfeil?
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Ooh.. Jeg fikk den verste BJ'n på nyttårsaften.. Jeg følte for å dele det med dere Hah, bet han? Hvordan i all verden fikk du godkjent det navnebyttet der? xD Trenger ikke godkjenning nå lengre Endret 22. januar 2008 av PepsiCo
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Huff for en dag. Noen som har hatt en fin dag og har lyst til å gni det inn?
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Dunno. Dotten som godkjente det, selvom en moddis ville forandre det. =P Jeg tapte et veddemål.. derfor navnbytte.Veddemål med hvem? Du er klar over at det ser ut so en stor orddelingsfeil? Zethyr. Haha, veit. x)
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Huff for en dag. Noen som har hatt en fin dag og har lyst til å gni det inn? Jeg har godta meg på kaffe, karameller og forum i hele dag og får betalt for det Hva har skjedd?
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hah, bet han? Jeg var så full at for all del så kan jeg bare ha runka med stålull, for jeg husker ikke så mye, det gjorde bare jævla vondt.. Så den gutten eller jenta bør ikke være mye stolt Endret 22. januar 2008 av Den store P
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Kul tatoo da eplefe!Jeg vet. Ser jeg Aidskake/Penis Trygve i tråden? Vet du hva? Jeg har nettopp mailet Christiane med spørsmål om microdermals i kinnet, for jeg vil ikke stikke igjennom (tygge på piercinger osv)
Anbefalte innlegg