Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hvilke husmødre er det som liker typen snusk a-la siste episode med Geile Fritz, egentlig? :ermm:

Hva ER det de insinuerer. min herre? "Fru Amundsen" er jo klassisk, renspikket erotikk av beste klasse!

Klart, nr 2 i rekken er litt mer ..fantasifull, men den viser bare allsidigheten i Fritz' liv. Det kan ikke alltid bare være en dans på nyskrelt saueull for en omreisande dreng!

Fritz gav meg såklart massasje mens jeg chattet med Gapwick. Du vet hva det betyr! :love:

:mrgreen:

Endret av toth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De siste skal ha pluss for at de er organiske og billige, men syntes de i midten var så fine (og dyre).

Zlatz: Fikk du med deg at jeg skal til Trondheim 24.-26.april? Skal på en dagskonferanse lørdag på dagen, men bortsett fra det er jeg fri og frank.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
De siste skal ha pluss for at de er organiske og billige(...)

Er ikke det grunn nok? Du som skal ha råd til mobil også?

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Definer viktig. :p

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Da er vi ferdig med prøven.

Va veldig slitsomt. Så nu skal jeg ta livet med ro. PS: Den prøven gikk til helvete....

Skrevet
De siste skal ha pluss for at de er organiske og billige, men syntes de i midten var så fine (og dyre).

Zlatz: Fikk du med deg at jeg skal til Trondheim 24.-26.april? Skal på en dagskonferanse lørdag på dagen, men bortsett fra det er jeg fri og frank.

Nei, men nå vet jeg det. Russefest den 25. april, det skal jeg på i alle fall. :D

Skrevet
Russefest? Er ikke du litt gammel for det? :p

Teknisk sett er det "russ reunion". Linjeforeningene arrangerer fest på Moholt, stort sett studenter som deltar. Ekte russ er ikke velkommen i alle fall :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...