Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
tämä alkaa saada tylsää, voimme lopettaa nyt?
Varma. Suomi on paras metal-yhtyeistä, jonka tavalla. (rett?)

-----------

Noen som har sett Ice Road Truckers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Me fap a este en español. :green:

Realmente agarré a mi compañero de habitación español una vez, mientras él se masturbaba. Vine reventándome a a su cuarto con algunas grandes noticias sin llamar en su puerta. ¡Nunca olvidaré su cara, era divertidísimo!

Jajaja. A partir de ahora, que me están ayudando en el Español. Usted me debe corregir, porque esto es una mezcla de traductor de Google y mi Español.

Skrevet
tämä alkaa saada tylsää, voimme lopettaa nyt?
Varma. Suomi on paras metal-yhtyeistä, jonka tavalla. (rett?)

-----------

Noen som har sett Ice Road Truckers?

ja..

Skrevet
Japansk og oversettelsesprogrammer funker ikke.

Jeg er ganske sikker på at jeg skreiv det riktig.

YUUNISAIDEWANAI??

Som jeg sa, oversettelsesprogrammer funker ikke.

Det jeg sa på Romanji:

"Watashi wa juuni sai dewa nai"

Skrevet
Me fap a este en español. :green:

Realmente agarré a mi compañero de habitación español una vez, mientras él se masturbaba. Vine reventándome a a su cuarto con algunas grandes noticias sin llamar en su puerta. ¡Nunca olvidaré su cara, era divertidísimo!

Jajaja. A partir de ahora, que me están ayudando en el Español. Usted me debe corregir, porque esto es una mezcla de traductor de Google y mi Español.

Jejejeje :!: Que pasa?

Skrevet

Jeg er trøtt. Skulle sette i gang en vannkoker. Setter i ledningen, fyller vann og trykker på knappen. Ingenting skjer. Jeg roper på pappa. Han kommer, ler og bytter ledning. Jeg hadde satt i feil. :cry:

Skrevet
Jeg er trøtt. Skulle sette i gang en vannkoker. Setter i ledningen, fyller vann og trykker på knappen. Ingenting skjer. Jeg roper på pappa. Han kommer, ler og bytter ledning. Jeg hadde satt i feil. :cry:

:cry: :cry:

Skrevet (endret)
Este es correcto. (Por lo que sé.)

(jajaja..) De aquí en adelante, usted me ayudará con mi español. Usted debe corregirme, porque este es una mezcla entre Google y mis propias palabras.

Endret av fargoth
Skrevet
Este es correcto. (Por lo que sé.)

(jajaja..) De aquí en adelante, usted me ayudará con mi español. Usted debe corregirme, porque este es una mezcla entre Google y mis propias palabras.

Gracias, su sentencia fue bastante defferent de la mía. :S

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...