Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takke meg til å være en liberal, kommunistisk sosialist med nasjonalromatiske tendenser <3

Et særdeles sært sammensurium av selvmotsigelser.

Der har du meg, en levende selvmotsigelse.

Zlats, Aquarium :D

Skrevet

Nja, lite det ja.

Jeg har fått en merkelig lyst til å dra til Molde, og jeg har begynt å se meg gjennom alt av X-Files igjen. Har en følelse av at de to henger sammen.

Enn hos deg?

Skrevet

Molde av alle steder ... skjer det noe spesielt der?

Her går det igrunn greit. Flytter til en kamerat nå til helga, endelig bort fra Moholt-kjøkkenet!

Forumfesten var artig da, selv om vi ikke ble så mye folk. Burde gjentas når det er litt bedre vær, så kan vi sitte ute.

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Ser ut som om jeg ikke blir og gå "regner enda" skal bare spise middag så ser vi ka som skjer :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Her går det igrunn greit. Flytter til en kamerat nå til helga, endelig bort fra Moholt-kjøkkenet!

Forumfesten var artig da, selv om vi ikke ble så mye folk. Burde gjentas når det er litt bedre vær, så kan vi sitte ute.

SiT-sofa go bye bye? :D

Dette må du feire med Champis!

Skrevet (endret)
Dette må du feire med Champis!

Tenker jeg feirer med en whisky-tår jeg.

@Aquarium: Slagerne slår jo an, men fyllstoffet faller helt igjennom.

Endret av Zlatzman
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det er jo 500 ganger bedre!

What brand?

Skrevet

Skjer og skjer. Er ei dame da, som alltid :p

Ah, ikke verst, ikke verst :)

Ja, den var det.

Vi får se hva tiden bringer, men bare ikke la det gå like lenge mellom hver gang, de har de jo grisehyppig nede i Oslo :p

Skrevet
Det er jo 500 ganger bedre!

What brand?

Ikke helt bestemt. Sannsynligvis Lagavulin (16), men Jameson (12) er også aktuell.

Skjer og skjer. Er ei dame da, som alltid :p

Ja, den var det.

Vi får se hva tiden bringer, men bare ikke la det gå like lenge mellom hver gang, de har de jo grisehyppig nede i Oslo :p

Kvinnfolk ja, er vel ofte slik.

I Oslo har de bare forumtreff, vi har forumfest. Mye bedre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...