Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trinnet vårt er delt i tre grupper ang. gaming. De som gamer WOW, vi som gamer CS og de som ikke gamer. Det er bare WOW-gjengen som LANer. Må prøve å få til et lan med CS-gjengen, tror jeg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er deres unnskyldning til å sitte inne på en lørdag? Min er at eg var med en kompis når eg ble invitert ut, men så stakk han en time senere og nå sitter eg her.

Jeg ble tydeligvis ditcha av dama i dag, og i morgen. Jaja, fylla anyone? :angry:

Skrevet

planer ditchet altså?

Aldri vær for avhengig av noen i helger. Alltid ha backup planer, ellers blir det ofte kjedelig.

Skrevet
Hva er deres unnskyldning til å sitte inne på en lørdag? Min er at eg var med en kompis når eg ble invitert ut, men så stakk han en time senere og nå sitter eg her.

Jeg ble tydeligvis ditcha av dama i dag, og i morgen. Jaja, fylla anyone? :angry:

nelson-muntz.gif

Skrevet

Jeg sitter på jobb å kjeder meg.. Slit å bruke helgen etter skuleveka på jobbing, men trenger pengene! Gleder meg til jeg er ferdig på skolen og skal ut i lære.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Haha, bra noen likte det. Men Lars var også med, kan ikke ta all æren for det selv. :p

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Moren din også :ph34r:

Skrevet
Pluss at det betyr gratis mat og alkohol. Og vi liker jo gratis ting.

Hvordan får du det til? oO

At mat og alkohol er gratis når man er hjemme? Jeg lytter/leser med glede. oO

Skrevet

Noen som vil hjelpe med å komme opp med en liste med fag som, snekker, byggmester, glassmester? ting man kan gå i lære som?

Skrevet

Hahaha. Har tenkt på det, og kunne jo vært gøy. Men litt for møysommelig for min smak.

Smed hadde vært kult da! Finnes det enda smeder?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...