Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men de er jo våte? Blir det ikke litt krøll å snyte seg med de da? Ser for meg at jeg ikke helt.. hva skal jeg si.. Får med alt. :p
Har funka fett for meg hvertfall.

Sånn får å få bukt med den akutte sårheten nå så kan du bruke sånn sink-salve som man bruker på såre babyrumper. Den utretter mirakler. Bare smør tjukt på.

Kanskje greit å holde seg hjemme når man gjør det da. Blir jo helt hvitt. :p

Skrevet
Mrbjoern, jeg foreslår du tar første tog til Oslo.

Siste tog for kvelden har gått. Men jeg kommer innover til fredagen, om det hjelper? :) Bussy i morgen hvertfall. Og skal være i Oslo hele helgen. :wee:

Skrevet
Hm.. Sykle? :L

Jammen. Lørdagmorgen reiser jeg jo vekk.

Men det er best du er disponibel ved senere anledning. Skulle ønske andre gav meg like mye sympati og kos. <3

Hmm... Om jeg begynner å sykle nå, har du en stivfrossen mrbjoern på døren på.. torsdag en gang. :p Men ja. Kan godt stille opp en annen gang også jeg. :D Og om alle forumbrukere var like snille som meg, så ville verden vært et bedre sted. <3

Skrevet
Bare jeg som synes vinterferien er utrolig kjedelig? Burde få meg en hobby. Treningen er liksom det eneste høydepunktet i løpet av dagen :hmm:

Nei, kjeder meg jeg også. Lurer på hva folk driver med, er nesten ingen på msn :S

Skrevet

Hvilket forhold har folkens til lime-grønn, da? :)

Hva er deres forhold til fargen beige?

Kjedelig på veggen, passer på noen t-sjorter og bukser.

Edit: Hårfargen beige er sexy! :dribble:

Tror aldri jeg har sett noen med beige hår, jeg.

Gleder meg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...