Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fy faen, jeg la meg 6 og sto opp nå. Skal dra om 20 min, og må ete, pakke og kle på meg alt av greier. Og jeg er så trøtt at jeg knapt kan stå oppreist.
Skulle aldri lagt deg, dude. Da hadde du ikke vært så trøtt som nå. Eller, iallefall, du hadde være mye mindre trøtt.
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Tar Children of the corn siden det er de jeg kjenner best til, selv om de suger :p

Skrevet

Ja, teknisk sett har vi vel begynt på ettermiddagen, mtp. at middag er 12.

Men faen, jeg fikk endelig tak i fyren, han sku komme bort til meg etter å ha dusja. Det var en time siden, han bor 5-6 min unna og bruker vanligvis 10 min i dusjen.

Hvis han har sovna igjen ... ><

Gjest Slettet+312
Skrevet

Middag klokka 12? er det ikke mer vanlig å si formiddag sån ca til 3 og ettermiddag utover det...?

Skrevet
Middag klokka 12? er det ikke mer vanlig å si formiddag sån ca til 3 og ettermiddag utover det...?

Formiddag er frem til klokka 12. Noe annet er bare tull

Skrevet

Egentlig ikke.

hvorfor kalles måltidet "middag"? ingen som spiser "middag" klokka 12.00..

Gamle folk gjør. :ph34r:

Ellers henger det vel igjen fra gamle dager eller noe.

Det stemmer sånn ca med meg da, jeg spiser stort sett middag klokka tolv, men det er midnatt, og ikke middag :p

Skrevet
Jeg får lønn neste fredag, og har 2000 på konto etter å ha kjøpt Street Fighter 4 i ettermiddag. Stramme inn neste uke da.

Jeg fikk lønn idag. Før det hadde jeg -12.000 på lønnskonto og -10.000 på kredittkortet.

Men jeg har en billett til egypt ferdig betalt da, så det går greit :p

Gjest Slettet+312
Skrevet
Formiddag er frem til klokka 12. Noe annet er bare tull

okei=)

en time så er det ferie<3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...