Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alt for mange som bor i Bergen O.o

Unnskyld da! :ermm:

Du er tilgitt, jeg flytter dit snart jeg også, har skikkelig skikkelig lyst til å bo der :thumbup:

Studere der eller?

Syns bare det er en utrolig vakker by, og har lyst til å oppleve hvordan det er å bo der :) Også, blir det deilig med en fresh start

Skrevet
Storebror bor på namdalseid. Kald plass. Virker som det er mange litt rare folk der.

Ofte er føret forbi der kjipt og :p

Huhei ^^

Var kaldt der ja, men var verre på Steinkjer faktisk.

Var så herlig å stå ute og røyke i går kveld da det snedde som faen, var skikkelig julestemning.

Det var det i og for seg i pausen i dag også, sto der med folk som har jobba i NRK i noen tiår og preika skit, drakk kaffe (vel, ikke jeg), røykte og kasta sneballer på trærne for å få sneen til å rase ned i huet på tilfeldig forbipasserende. Gøy ^^

Rigging er gøy. Har vært med på riggingen ett par ganger på en lokal festival. Forøvrig er nedrygging i fylla gøy.

Ha ha, kan tenke meg at sistnevnte funker fint ja ^^

Vi klarte å gjøre det unna på 40-50 minutt da, i kontrast til at vi i går rigga fra ett til ni :p

Ahmagawd!! :D :D

Herlig! :D

Skrevet
Ding ding!

Billetter til Jethro Tull i Grieghallen er kjøpt! :fun:

Sounds liek fun. Jeg venter bare på at det skal bli mars...24 dager igjen til Opeth@rockefeller.

Skrevet
Sounds liek fun. Jeg venter bare på at det skal bli mars...24 dager igjen til Opeth@rockefeller.

Syns godt du kan se dem i Drammen i stedenfor. Har ingen å gå med. : ((

Skrevet
Trondhjem er ikke noe særlig by uansett :p

Stavanger derimot, og Bergen, men mest Stavanger ... Ah <3

Grønn og herlig :)

Kom deg til Tønsberg Datasmurf :D It's lovely her <3 Men, er lei :p Vil bort ^^

Skrevet

Vil tilbake til Tønsberg, men tror det blir jobbing i stedet for Slottsfjell. Trenger penga, samt champagnetelt og Gladmat 09 ^^

Synd, har jævlig lyst til å se Wombats og Apoptygma Berserk ...

Skrevet
Vil tilbake til Tønsberg, men tror det blir jobbing i stedet for Slottsfjell. Trenger penga, samt champagnetelt og Gladmat 09 ^^

Synd, har jævlig lyst til å se Wombats og Apoptygma Berserk ...

Jeg har fått STRENG beskjed, av sjefen, at under slottsfjell festivalen, SKAL jeg jobbe :p (jobber på dolly Dimples, på bryyga^^)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Syns godt du kan se dem i Drammen i stedenfor. Har ingen å gå med. : ((

Kunne ha joina om jeg var rik. En måned til de spiller i Bergen :love:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Helt ålright.

Der?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...