Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yep, blonde jenter med timeglassform og klær i farger som er alt annet enn hetero er vanligvis ikke spesielt oppegaående når det kommer til logikk

Hvilke farger er "alt annet enn hetro" på jenter?

Og ingenting tyder på at mennesker som er heldige utseendemessig gjør det dårlig mentalt. Snarer tvert imot.

Skrevet (endret)
Haloo, DNA er jo en skobutikk, alle vet vel det!? :D

:roll:

Hvorfor skulle alle vite det? :hmm:

Endret av n4w
Skrevet

Men han har samme avatar. Ergo er det fortsatt mulig å huske hvem han er. Skjønt, jeg skifter heller avatar enn visningsnavn. Prøver å ikke bytte avatar for ofte, men til slutt går jeg rett og slett lei avataren min.

Skrevet
Men han har samme avatar. Ergo er det fortsatt mulig å huske hvem han er. Skjønt, jeg skifter heller avatar enn visningsnavn. Prøver å ikke bytte avatar for ofte, men til slutt går jeg rett og slett lei avataren min.

Jeg må begynne å tenke på å bytte avatar igjen, får så mange klager på at de tror jeg er jente :!:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg må begynne å tenke på å bytte avatar igjen, får så mange klager på at de tror jeg er jente :!:

Du bytte avatar!?

Det blir som om jeg skulle bytta avatar til en teris-blokk, hvor feil blir liksom ikke det? :ermm:

Skrevet
Du bytte avatar!?

Det blir som om jeg skulle bytta avatar til en teris-blokk, hvor feil blir liksom ikke det? :ermm:

I know.

Mange som mener de knytter meg til denne avataren, tror jeg beholder den men skal prøve meg litt frem :!:

Skrevet

En ser avatarer før brukernavn :) . Så ikke bytt noe av det.

Ser jeg en kjent avatar, men med et nytt brukernavn så kommer jeg søttern ikke på hva brukeren het før, mens kombinasjonen er best :) .

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...