Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var jeg på finsk jord igjen. Sitter her og drikker cider. Det var vemodig å dra fra Norge, men jeg vender vel tilbake om ikke så lenge.

Hva holder folket på med i dag da? For jävlig det der med brillene dine, DS.

Gjest Slettet+312
Skrevet

Dra hjem og kjøp briller der istedet?

Skrevet

Sid, vet.

Tina, klart jeg kan, men jeg foretrekker å bruke samme optiker jeg har brukt siden jeg begynte med briller i 3. eller 4. klasse :p

Han kjenner meg og smaken min.

Selv om han ble litt småsur da jeg sa jeg ville ta lasik så jeg ble kvitt briller :p

Skrevet
Det er sikkert smart mtp skole på mandag og sånn, kanin. Touchtastaturet på iPod touch er umulig å bli vant med. ^^

Enig, det er så smått :p

Skrevet

Vet ikke om det er mulig å gjøre touchtastaturet om til talltastatur (altså at det bare er 12 knapper og man skriver som om det skulle vært en vanlig mobil), men broren min har det på touchmobilen og det er mye enklere enn med et helt tastatur.

Skrevet (endret)

Det kan storebror med telefonen sin, men ser ikke ut til å funke på denne.

Edit: kanin, blir bedre.

Endret av Eplefe
Skrevet

Noen som har noen gode råd om hvordan man kan unngå tömmermenn? Sitter her og drikker (blir mer utover kvelden), og vil helst ha en smertefri morgendag. ;) Har spist en pizza, men ble ikke helt mett! Vann er lurt å drikke...noe annet?

Skrevet

Tror ikke det blir så mye trening i natt, Tojo. ;)

Eplefe: Vann er visst det viktigste, ja. Må holde kroppen hydrert. *pröve å huske på* Er lett å gi faen i det, da. Spesielt når man er på byen. Drikker alltid för jeg legger meg, dog.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...