Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Robert Pattinson er HOT. Men tror ikke så mange av dere skjønner det, pga hvilket kjønn man blir tiltrukket ol. Dessuten tror jeg ikke det er så mange av dere som IKKE ser confused ut på 90 % av bildene :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Planlegger som i kalender?

Elektronisk som batterikrevende eller noe mer avansert?

Søt som herlig design?

Skrevet

For 7-8 år siden hadde jeg funnet a en rosa PDA med Hello Kitty på, men nå vet jeg ikke lenger :p

Tror hu vil ha en syvende / sjette sans-sak, bare at den er elektronisk, en enkel PDA eller Communicator.

Den skal visst helst ha tastatur, ikke touch screen :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Er det i nærheten av Håkonsvern?

Skrevet
Robert Pattinson er HOT. Men tror ikke så mange av dere skjønner det, pga hvilket kjønn man blir tiltrukket ol. Dessuten tror jeg ikke det er så mange av dere som IKKE ser confused ut på 90 % av bildene :p

Han er pen, men det er på en veldig merkelig måte. Han er ikke Jared Leto eller James Franco, som er klassisk pene, men til tross for et ansikt som ved første øyekast virker merkelig så skiller han seg ut som penere enn folk flest.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

For å være ærlig så er han midt mellom en superkjekkas og en med downs :)

Skrevet
Robert Pattinson ser bare rar ut synes nå jeg. Men det er jo min personelige mening (ja, jeg er gutt, kanskje derfor jeg ikke greier å se det 'pene' i han)

Vah! Trodde du var jente.

TROLL!

Skrevet
Robert Pattinson ser bare rar ut synes nå jeg. Men det er jo min personelige mening (ja, jeg er gutt, kanskje derfor jeg ikke greier å se det 'pene' i han)

Vah! Trodde du var jente.

TROLL!

Jenter ikke er ikke profeter. Johannes og Muhammed!

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hvis jeg ikke er heeeelt på tur så har Mushi bursdag nå; gratulerer med dagen Mushi! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...