Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto opp kvart over fem, fant meg nytt skifft, gikk opp og tok en dusj, gikk ned og skrudde på nyhetskanalen og sjekket ting på internett samtidig, før jeg gikk til buss stoppen halv sju ;)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Angående klær, så bruker jeg kanskje 2000,- i året på klær.

Skrevet
Jeg kunne lett fått 8 bukser for samme prisen NikkaYoichi :p

Kansje jeg ikke er så kresen å kjøper heller Blend Of America til 500 kr en noe annet

Bukser trenger ikke være dyre, men det er jo lov å se litt på passform og.
Skrevet

Jeg er absolutt ikke motebevisst i det hele tatt. Jeg gikk tilfeldigvis inn på en eller annen sjappe, prøvde 3-4 par jeans og pllukket med meg de to jeg faktisk syntes var behagelige og som så greie ut. Jeg prøvde å unngå å hyperventilere når jeg fikk høre kosten, dro kortet. Jeg fant ut, lenge etterpå at det var noe slags kult merke som skal være fantastisk hipt. Jeg så det når jeg dumpa innom en eller annen tråd her på forumet, hvor buksa mi var avbildet. ^^ Jeg hadde altså handa i en eller annen butikk som vestkantoslosossen handler i.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg er absolutt ikke motebevisst i det hele tatt. Jeg gikk tilfeldigvis inn på en eller annen sjappe, prøvde 3-4 par jeans og pllukket med meg de to jeg faktisk syntes var behagelige og som så greie ut. Jeg prøvde å unngå å hyperventilere når jeg fikk høre kosten, dro kortet. Jeg fant ut, lenge etterpå at det var noe slags kult merke som skal være fantastisk hipt. Jeg så det når jeg dumpa innom en eller annen tråd her på forumet, hvor buksa mi var avbildet. ^^ Jeg hadde altså handa i en eller annen butikk som vestkantoslosossen handler i.

Shame on you.. Oslo øst er et must!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg holder meg til Jack&Jones bukser og locopo gensere eller hva det heter.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

J&J buksene synes jeg er fine, og passer meg bra. Genserne som er der derrimot.. uff helt forferdelig.

Skrevet
Fordi de er skamdyre, og utrolig populære.

Jeg kan faktisk forstå at disse er populære, for de er fantastisk gode å gå i - men jeg vil si at de koster litt i overkant av hva jeg synes de fortjener.

Jeg holder meg til Jack&Jones bukser og locopo gensere eller hva det heter.

Er det Poco Loco du tenker på?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...