Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minttu var ikke så ille, lurer på hvordan den blir etter en flaske rødvin da ... Tror jeg drøyern litt, har den til romjula og går for vin og vodka i kveld i stedet.

Minttu er stas. Har flere flasker hjemme. Men den er best når den er iskald. PerO0o. og jeg knertet en flaske for litt siden.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)
Bawwwww.. Må være bra desperat når du spør totalt fremmede folk om de vil være kjæreste med deg. o.o OG det på runescape. lulz

oR horny

Jaså,du redigerte. runescape ja, sier vel litt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Definer fornuftig? Jeg kjøpte gaver til andre, skal de være fornuftige? Og pga. den siste legevaktturen fikk jeg ikke sendt SS-gaven min heller. Får gjøre det i morgen. ._.

Skrevet

Pappa får C&C Tiberium Wars, lillebror får klær, bikkja får et gigantisk lårbein (bestilte i dag) og ellers har vi kjøpt ting folk ønsker seg, og noe til noen som henger jevnlig på forumet, så jeg skriver ikke det her.

Skrevet
Gratulerer ^^ Da har du bare resten igjen..

:!:

Ja, men det er deilig å være ferdig med dette når det har vært skikkelig stress å få plass på kurs osv..

Skrevet

Jah, kjenner til det. Har nesten ikke noe igjen på selve opplæringen nå, men eier ikke motivasjon til å fullføre.. Så får se hva som skjer. Har lovet PerO0o. at jeg skal ta lappen før sommeren, så bør kanskje begynne på igjen.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Welcome back, kaffee! I dag har eg vore i Stavanger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...